اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

سفیر لهستان در تهران می گوید: بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی برای به اشتراک گذاری ارزش ها و فرهنگ ایران، لهستان و دیگر کشورهاست.
دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 15:33

انتشار بیست و سومین شماره پیام بهارستان

بیست و سومین شماره «پیام بهارستان»، فصلنامه متن پژوهی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، با مقالاتی در موضوعات ادبیات،‌ تاریخ، رسائل، فهرست‌نویسی و کتابشناسی منتشر شد.

«سرای اهل قلم» بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیروز میزبان نشستی با موضوع طراحی قرارداد نوین نویسنده - ناشر با حضور «جسیکا سانگر» عضو انجمن ناشران و کتابفروشان آلمان بود.
جمال الملا عضو شورای ملی وزارت اطلاع رسانی کویت هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را حمایت از فرهنگ دانست.
دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 14:44

نقش مهم کتابداران در عصر ارتباطات

نقش کتابداران در عصر ارتباطات با حضور مدیر منابع کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب بررسی شد.

تهران - بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت کاری خود را در روزهای پنج شنبه و جمعه آینده یک ساعت افزایش داد .
دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 13:46

حداد عادل: استقبال از نمایشگاه کتاب خوب است

رییس فرهنگستان زبان ادبیات فارسی در مورد ارزیابی استقبال از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: شواهد نشان می دهد حضور خیل معتقدان به کتاب و کتاب خوانی در نمایشگاه خوب است؛ امیدوارم تا پایان همین گونه باشد.
سازمان دارالقرآن الکریم مشخصات 10 ناشر متخلف را اعلام کرد که این ناشران بدون مجوز اقدام به عرضه قرآن در نمایشگاه کتاب کرده اند.
ناصر حسین مدیر مسوول انتشارات 'نیوبوک حورس' مصر گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به این وسعت و تنوع زیاد کتاب های ارایه شده، می تواند زمینه بررسی مشکلات مسلمانان را فراهم کند.
دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 13:15

گنجینه های کتاب در اماکن عمومی استقرار یابد

یک نویسنده گفت: نهادهایی مثل شهرداری باید با استقرار گنجینه های کتاب ها در اماکن عمومی از جمله وسایل نقلیه و بوستان ها شهروندان را به مطالعه و کتابخوانی تشویق کنند.
دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 13:11

رئیس فرهنگستان هنر در غرفه کتابخانه مجلس

استاد علی معلم دامغانی، رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، با حضور در غرفه کتابخانه مجلس در جریان انتشارات کتابخانه قرار گرفت.

کتاب های چند رسانه ای برای نخستین بار در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سوی انتشارات سوره مهر عرضه شده است.
نویسنده فرانسوی کتاب «قلعه ها و دژها» گفت: برای آشنایی دانشجویان رشته باستان شناسی، عکس هایی جهت نشان دادن ماهیت اصلی معماری قلعه ها و دژهای ایرانی در این کتاب گنجاندم تا توجه دانشجویان به این گروه از بناها را جلب کند.
مسئول نظارت بر بخش کودک و نوجوان بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از آغاز برخورد با متخلفان این بخش از صبح امروز خبر داد.
دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 12:45

زبان اسلام کتاب است

مدیرعامل انتشارات براق که ناشر نمونه سال 93 معرفی شد گفت: زبان اسلام کتاب است نه شمشیر بنابر این باید منش ها، الگوها، اصول و رفتارهای اجتماعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و غیره را در قالب کتاب بیان کنیم.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار