اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

رییس نمایشگاه بین المللی کتاب پاریس گفت: تلاش ایران برای پیوستن به کنوانسیون برن نشانه بسیار مثبتی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازدید رهبر معظم انقلاب از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: دیدار و حضور ایشان در این نمایشگاه برای ما بسیار مغتنم و ارزشمند بود.
سامانه جامع الکترونیک نمایشگاه کتاب تهران با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء رونمایی شد.

دکتر علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب در غرفه کتابخانه مجلس حضور یافت.

امام جمعه موقت تهران گفت: نمایشگاه کتاب فرصتی برای اهالی فرهنگ است تا از این بستر مناسب استفاده لازم را ببرند.
تهران – ایرنا- رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ادعیه شیعی، ذخیره ماندگار تفکر شیعی محسوب می شود که از مرحوم علامه ابطحی به یادگار مانده است.
جمعه, 25 ارديبهشت 1394 ساعت 11:00

توضیحات رشیدی

توضیحات رشیدی (2 ج) (دفتر اول از مجموعه رشیدیه) تألیف رشیدالدین فضل‌الله همدانی به تصحیح هاشم رجب‌زاده از سوی مرکز پژوهشی میراث مکتوب با همکاری سازمان میراث فرهنگی منتشر شد.

آیت الله سید احمد خاتمی، ضمن حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از غرفه کتابخانه مجلس بازدید نمود.

ترویج نغمات اصیل عاشورایی اقوام مختلف مردم ایران توسط مداحان بزرگ یکی از موضوعات مهم مطرح شده توسط یک تاریخ نگار مداحی ایران در نمایشگاه کتاب بود.
همزمان با دهمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب، پنج نشست تخصصی در بخش بین الملل بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
مطالعه یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش رشد فرهنگی جوامع در دنیای مدرن به شمار می رود و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با سیل میلیونی مخاطبان خود و میزبانی از هزاران ناشر داخلی و خارجی، به تنهایی مهر تاییدی بر ریشه دار بودن جایگاه کتاب در بین ایرانیان می زند؛ تا حدی که تحسین و تاکید قاطبه ناشران و میهمانان خارجی این رخداد را با خود به همراه داشته است.
پنج شنبه, 24 ارديبهشت 1394 ساعت 20:00

هر چیز که در جستن آنی، آنی

تهران - بخش ناشران دانشگاهی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که دو روز به پایان خود دارد، روزهای گرم و پرحرارتی را پشت سر می گذارد و یکی از پرمخاطب ترین بخش های نمایشگاه کتاب به شمار می آید.
پنج شنبه, 24 ارديبهشت 1394 ساعت 20:00

مسابقات کتابخوانی کتب مهدوی برگزار شود

دبیرهمایش ملی نویسندگان و ناشران مهدوی گفت:برگزاری مسابقات بزرگ کتابخوانی کتب مهدوی یکی از راهکارهای مهم اشاعه فرهنگ ناب مهدویت است.
پنج شنبه, 24 ارديبهشت 1394 ساعت 19:15

پاسخ به 10 هزار پرسش دینی در نمایشگاه کتاب

تهران – ایرنا - مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات وابسته به حوزه علمیه قم با حضور در نمایشگاه کتاب به سوالات مراجعه کنندگان در موضوعات مختلف پاسخ می دهد.
محمدرضا عارف در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: باید نگاه به حوزه فرهنگ، فرهنگی و درازمدت باشد و از این مسیر، کتاب، نقش کلیدی در توسعه فرهنگ دارد.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار