اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 19:45

تدارک گسترده رادیو برای نمایشگاه کتاب

شبکه های مختلف رادیویی تدارک ویژه و گسترده ای را برای پوشش رسانه ای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب را پیش بینی کرده اند.
مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادها و سازمان های همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تاکنون 150 هزار نفر دانشجو و طلبه بن کتاب دریافت کرده اند.
شیوه نامه انتخاب غرفه برتر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب اعلام شد و 9 غرفه برتر در مراسم اختتامیه نمایشگاه معرفی می شوند.
تهران - ساعت برگزاری امروز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با افزایش 30 دقیقه برای بازدیدکنندگان به ساعت 20:30 افزایش یافت .
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با عرضه یک هزار و 200 اثر فرهنگی و 400 عنوان کتاب و همچنین برگزاری 10 نشست تخصصی، در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضوری فعال دارد.

لوح های فشرده منتشر شده از سوی کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با هدف آگاهی بخشی به مردم نسبت به پدیده شوم اعتیاد، ناشران کودک و نوجوان حاضر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را همراهی می کند.
انتشارات امیرکبیر امسال علاوه بر ارایه آثار متعدد در حوزه های مختلف کتاب های جدید خود را در حوزه کودک و نوجوان به بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است .
پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 16:33

دیجیتال سازی منابع در کتابخانه مجلس

با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات کتابخانه مجلس در غرفه کتابخانه، دیجیتال سازی منابع کتابخانه مجلس تحلیل و بررسی شد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نخستین روز (چهارشنبه) از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،کتاب «غرب و برانداز جمهوری اسلامی ایران » تألیف ولی الله حامی کلوانق را عرضه کرد.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب مجمعی برای آرا، ، افکار و اندیشه ها است گفت: این نمایشگاه فرصتی مغتنم و طلایی برای محققان و پژوهشگران به شمار می آید.
پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 15:15

در کنار هر باب مسجد یک کتابخانه تاسیس شود

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت : می توان در کنار هر باب مسجد کتابخانه ای نیز تاسیس کرد.
تهران - ایرنا – مدیر کل کمیته تسهیلات رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: با توجه به استقبال خوب مخاطبان از نمایشگاه کتاب در روز اول27 هزار تراکش خرید کتاب به ثبت رسیده که بیش از دومیلیارد تومان فروش را نشان می دهد.

کارگاه مرمت نسخ خطی و اسناد تاریخی از سوی واحد مرمت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه کتاب برپا شده است.

پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 14:16

جشن امضا و برنامه کاغذ رنگی در نمایشگاه کتاب

جشن امضاء با حضور نویسندگان و مترجمان از امروز تا پایان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار می شود.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار