اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 20:33

حضور کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب

کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضوری فعال دارد.

چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 20:15

کتاب با بوی نم باران

اولین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی به اتمام رسید که طراوت باران بهاری عاشقان فرهنگ و ادب را مشتاق تر از قبل به دنبال معبود کشاند.
چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 19:45

بررسی نشر اقلیت های دینی در سرای اقوام و ادیان

نشست بررسی نشر اقلیت های دینی کشور از سلسه نشست های سرای اقوام و ادیان در آئینه نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
نشست «شبکه‎ های اجتماعی و کتابخوانی» با حضور سید کاظم حافظیان رضوی؛ دکتر امیررضا اصنافی؛ دکتر محسن حاجی زین العابدینی برگزار می شود.
همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 900 اثر از 350 تصویرگر حوزه کودک و نوجوان در ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی می شود.
سفیر پاکستان گفت: با توجه به نامگذاری سال 1394 توسط رهبر معظم انقلاب باید گفت شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت در نمایشگاه کتاب تهران تحقق یافته است.
وزیر نیرو در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت : با توجه به شعار امسال نمایشگاه کتاب «خواندن، گفتگو با جهان» می توان کتاب را یکی از ابزارهای مفاهمه دانست که در گفتگو با کشورهای مختلف جهان سازنده است.
قائم مقام بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به حضور رییس نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا در تهران اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب بولونیا در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با غرفه مستقل شرکت می کند.
چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 19:00

یک ناشر: مواد تولید کتاب گران و پرهزینه است

نماینده انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: ناشران سهمی در افزایش بهای کتاب ندارند ، مواد تولید کتاب وارداتی بوده و بسیار گران است .
مدیر غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی از اجرای طرح شوق کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
دبیرخانه هشتمین همایش ملی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) با عنوان «رسانه های اجتماعی در مراکز اطلاع رسانی» مهلت ارسال چکیده مقالات را تمدید کرد.
صفحه اینستاگرام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همزمان با نخستین روز برپایی نمایشگاه راه اندازی شد.
چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 18:30

شماره تلفن گویای نمایشگاه کتاب تهران تغییرکرد

ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام کرد: به منظور افزایش کیفیت تلفن گویا و تقویت سیستم دریافت تلفن های ورودی در زمان های هماهنگ تلفن گویا نمایشگاه به شماره 88176121 تغییر پیدا کرده است .
تهران - رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در دیدار با نورمحمد جادمانی سفیر پاکستان همکاری های بیشتر بین دو دولت را خواستار و گفت: برای مبادلات فرهنگی هرچه بیشتر بین دولت ایران و پاکستان قرار است برنامه های مختلفی بین رایزن های فرهنگی دو کشور تدوین شود.
شرکت ارتباطات سیار ایران به منظور ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان، با شعار« نوترینوشو» در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال حضور یافته است.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار