اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 19:15

نمایشگاهی برای غنچه های ایران اسلامی

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر، مامنی برای غنچه های ایران اسلامی در راستای افزایش آگاهی آنان برای ساختن ایرانی آباد است.
مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادها و سازمان های همکار از رشد 40 درصدی فروش کتاب در دومین روز برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به روز مشابه در نمایشگاه پیشین خبر داد.
جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 19:00

مهلت استفاده بن های کاغذی سال 93 تمدید شد

مهلت استفاده بن های کاغذی خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 93 که تا پایان اسفند ماه گذشته اعتبار داشت، تمدید شد و این بن ها در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهد بود.
مسئول انتشارات کارگزار روابط عمومی از انتشار کتاب راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور با عنوان دایرکتوری کارگزار روابط عمومی خبر داد .
ساعت فعالیت امروز (سومین روز ) بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با یک ساعت افزایش، تا ساعت 21 امشب (جمعه) تمدید شد.
یک ناشر شرکت کننده در نمایشگاه کتاب می گوید: بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از لحاظ کیفی نسبت به دوره های گذشته بالاتر است .
تهران – ایرنا - رییس موسسه فرهنگی اکو در آیین رونمایی از سه کتاب این موسسه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: برای اینکه ملت ها از عادات و رسوم یکدیگر باخبر شوند، کتاب می تواند امکان آشنایی فرهنگ ها را با یکدیگر فراهم کند.

دکتر مهدی کیایی، مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادواری مجلس، با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه کتابخانه مجلس دیدن نمودند.

نماینده انجمن خودگردان تصویرگران حاضر در بخش کودک و نوجوان بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: آثار تصویرگران کشور ، امسال در فضایی مستقل و با هدف نزدیک کردن آنها به ناشران، این حوزه به نمایش درمی آید.

با حضور کارشناس بین الملل کتابخانه مجلس در غرفه کتابخانه، روابط بین الملل کتابخانه مجلس با سایر کتابخانه ها و مراکز اسنادی جهان تحلیل و بررسی شد.

معاون مدیرکل سازمان مدیریت و مالکیت فکری جهانی گفت: برای جذب و ترغیب مردم به کتاب خواندن، ابتدا باید از فروش و توزیع کتاب های جالب قصه و رمان شروع کنیم تا کتاب های دیگر نیز خوانده شود.
یک ناشر شرکت کننده در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دولت خواست تا با پرداخت یارانه کاغذ آنها را در تولید و چاپ کتاب کمک کند .
جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 15:00

بخش نمایشگاهی نمایشگاه کتاب تقویت شد

مدیرکل نظارت محتوایی در فعالیت های علمی، فرهنگی و اهل قلم بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تقویت بخش نمایشگاهی این نمایشگاه خبرداد.
صد و چهلمین و آخرین  برنامه «كتاب فرهنگ»  به موضوع « سفرنامه‌نویسی» اختصاص دارد. 
جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 14:30

سرمایه در قرن بیستم به نمایشگاه کتاب آمد

کتاب سرمایه در قرن بیست و یکم با ترجمه مشترک محمدرضا فرهادی پور و علی صباغی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود .

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار