چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 ساعت 14:14

اظهارات برخی نامزدها در مناظره ها مردم را دلسرد می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: برخی اظهارنظرهای نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات مایه دلسردی مردم شده و اصل نظام را زیر سوال می برد.
عبدالمقیم ناصحی روز چهارشنبه در هشتمین روز از برپایی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توصیه مقام معظم رهبری این است که هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره ها برنامه های خود را ارائه دهد.
وی ادامه داد: اما در دو مناظره برگزار شده و مناظره های سالهای گذشته شاهد بودیم که این افراد به جای ارائه برنامه های آتی خود در صورت رییس جمهور شدن، به گرفتن ایراد و اشکال از یکدیگر می پردازند هر چند این رویه یک نامزد نیست.
ناصحی با بیان اینکه همه نامزدها در دو مناظره قبل به تخریب شخصیت یکدیگر پرداختند، یادآور شد: مردم این رویه را نمی پسندند، بنابراین نامزدها باید به دور از حاشیه رفتن فقط به سوالات مجری برنامه پاسخ دهند.
عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: بخشی از مطالبی که توسط نامزدها در این برنامه ها بیان می شود در واقع اصل نظام را زیر سوال برده و مردم را دلسرد می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، سید مصطفی میرسلیم و محمدباقر قالیباف نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی برگزار شد و روز جمعه 15 اردبیهشت ماه دومین مناظره به موضوع سیاسی و فرهنگی اختصاص داشت.
قرار است آخرین و سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 22 اردیبهشت ماه با موضوع اقتصادی برگزار شود.
شهر آفتاب از 13 تا 23 اردیبهشت ماه میزبان سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.
فراهنگ **1085**1880** خبرنگار: پروین اروجی * انتشار: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 2017 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار