چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 ساعت 14:01

وزیر ارشاد: به جای شهردار بابت مشکلات شهرآفتاب ازمردم عذرخواهی می‌کنم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات پیش آمده در بارندگی اخیر در نمایشگاه کتاب گفت: من به جای شهردار از مردم عذرخواهی می کنم.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، سید رضا صالحی امیری عصر سه شنبه در حاشیه دومین بازدید خود از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: معتقدم جابجایی محل برپایی نمایشگاه به مصلحت نیست.
وی گفت: متاسفانه از سال گذسته تا کنون توسعه زیر ساختی انجام نشده و امیدوارم شهرداری برای سال ٩٧ نواقص زیرساختی را رفع کند.
وزیرتاکید کرد: امیدوارم شهردار و شهرداری تهران صدای وزارت ارشاد را بشنود و مشکلات و نواقص شهر آفتاب را برطرف کند.
صالحی امیری درباره دیدار با ناشران غرفه کودک و نوجوان گفت:عمده گلایه ها از گرما بود که برای رفع این مشکل باید اقدام کرد.
وزیر ارشاد درباره دیدار با مدیران بانک ها از جمله بانک شهر گفت: تفاهم کردیم با بانک های بزرگ مشخصا با بانک صادرات، ملی، بانک آینده و بانک شهر و چند شرکت سرمایه گذاری که یک شرکت سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر ثبت شده است در بورس فعال شود.
عضو کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: این قدم بسیار مثبتی است که ما در برنامه هایمان وعده کرده بودیم.
به گفته وی هدف از این کار سوق دادن بخشی از منابع موجود و بیمه ها برای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و همچنین تحقق شعار سال یعنی اشتغال و تولید است.
صالحی امیری در پاسخ به خبرنگاری درباره جابه جایی نمایشگاه کتاب گفت: هر گونه تصمیم برای جابه جایی با معاونت فرهنگی و موسسه نمایشگاه ها بوده و هر گونه تصمیم گیری بر عهده شورای سیاست گذاری است؛ با این حال فعلا تصمیمی برای جابه جایی نیست.
وزیر فرهنگ وارشاداسلا می اظهار داشت: معتقدم تغییر مکان به مصلحت نیست و اینجا مناسب ترین فضا برای برگزاری نمایشگاه است.

**مهمان ویژه نمایشگاه کتاب سال آینده مشخص نشده است
صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر مهمان سال آینده نمایشگاه کتاب گفت: قرار بود چین مهمان ویژه نمایشگاه سال آینده باشد که این مهم به سال ٢٠١٩ منتقل شد؛ البته ٤ کشور در لیست ما قرار دارند؛ مکزیک، اسپانیا، صربستان و ژاپن و مرجع تصمیم گیری جلسه شورای سیاست گذاری بعد از نمایشگاه کتاب است.
ادامه دارد ....
فراهنگ 1355 * 1823 خبرنگار: علی اکبرقزوینیان * انتشار: طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1915 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار