دوشنبه, 16 اسفند 1395 ساعت 14:28

بازدید حجة‌الاسلام و المسلمین جناب آقای عماد از مرکز اسناد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

روز شنبه،‌ چهاردهم اسفند ماه 1395،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی عماد ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در نخستین بازدید رسمی خود از واحد‌ها و بخش‌های مختلف کتابخانه‌ی مجلس از مرکز اسناد کتابخانه بازدید نمود.

در ابتدای این بازدید دکتر علی ططری-مدیر مرکز اسناد ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دو دهه حیات مستمر و پر‌بار مرکز اسناد، ضمن بر شمردن برخی فعالیت‌های علمی و پژوهشی این مرکز،‌ شمایی از برنامه‌ها و افق آینده مرکز اسناد کتابخانه‌ی مجلس شورای اسلامی را خدمت ایشان ارائه نمود.

پس از این برنامه،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین عماد از بخش‌های مختلف مرکز اسناد از جمله مخازن و واحد‌های فرآهم‌آوری، فهرست‌نویسی،‌ گزارش‌‌‌های دولتی،‌ شنیداری و دیداری،‌ تاریخ شفاهی و واحد ورود اطلاعات اسناد بازدید نمود. وی در پایان این بازدید ضمن بر شمردن اهمیت اسناد مجلس شورای اسلامی در پژوهش‌های تاریخ معاصر ایران و همچنین تحقیقات دانشگاهی پیشنهاداتی را برای حضور مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی،‌ به مدیریت مرکز اسناد برای اولویت کاری و قراردادن در برنامه‌های آتی آرشیو مجلس شورای اسلامی ارایه‌ی نمودند.

IMG 5237 - Copy

   

IMG 5239 - Copy

IMG 5264 - Copy

IMG 5270 - Copy

IMG 5281 - Copy

اطلاعات تکميلي

خواندن 2203 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار