چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 20 دی 1395 ساعت 13:21

مجموعه های اولین کتاب من روی پیشخوان کتابفروشی ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مجموعه‌های «اولین کتاب من، دو ساله‌ها» و «کتاب سه سالگی من» نوشته امیرهوشنگ اقبال ‌پور برای کودکان دو و سه‌ ساله منتشر شد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مجموعه‌ سه جلدی اولین کتاب من، دو ساله‌ها، مجموعه سه جلدی کتاب سه سالگی من و مجموعه سه جلدی اولین کتاب من، دو و سه ساله‌ها به تازگی از سوی انتشارات آبرنگ عرضه شد.
اولین مجموعه سه جلدی اولین کتاب من، دو ساله‌ها عبارتند از این چیه، حیوانات و میوه ‌ها سبزی‌ها که به کودکان در فراگیری شناخت مفاهیم، محیط اطراف و رنگ‌ها کمک می‌کند.
عناوین مجموعه سه جلدی کتاب سه سالگی من نیز شامل دنیای رنگی، همه جا شکل و شمارش در پارک که مفاهیم مختلفی مانند رنگ‌ها، اعداد و اشکال را به کودکان می‌آموزد. این مجموعه با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت 75 هزار ریال منتشر شده است.
مجموعه سه جلدی اولین کتاب من، دو و سه ساله‌ها نیز شامل عناوینی مانند شکل‌ها، شمردن و رنگ‌ها است.
در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: دوران طلایی از نظر یادگیری و رشد و تکامل تکوینی هر فرد مربوط به زمان خردسالی یعنی قبل از سن سه سال است، که بر اساس نظرات روانشناسان نحوه آموزش و پرورش در این سن بسیار حائز اهمیت است.
کودکان در دوران خردسالی با بازی‌های کودکانه ضمن تجربه اوقات مفرح و شاد به طور غیر مستقیم با دنیای شگفت‌انگیز پیرامون خود آشنا می‌شوند و این امر باعث رشد قوه تفکر و تخیل آنهاست.
این مجموعه‌ها با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت 75 هزار ریال برای هر جلدبه بازار نشر عرضه شده است.

** مجموعه «دانش ترسناک» با ترجمه محمود مزینانی به بازار نشر عرضه شد
«روبات‌های آشوبگر» نوشته مایکل گلداسمیت، «سینمای پر زرق و برق» نوشته مارتین اولیور، «کهکشان سرگیجه‌‌آور» نوشته کیارتان پاسکیت و «ریاضیات خفن» نوشته کیارتان پاسکیت از عناوین این مجموعه‌ هستند.
«روبات‌های آشوبگر» نوشته مایکل گلداسمیت عنوان دیگری از این مجموعه است. نوجوانان با این کتاب می‌فهمند که چگونه روبات‌های آشوبگر در حال تسخیر جهانند. ضمنا با روباتی آشنا می‌شوند که مجبور است برای گذراندن زندگی‌اش حلزون بخورد. همچنین می‌فهند که سایبورگ‌ها با حیوانات اهلی سایبری‌تان چه فرقی دارند.
«کهکشان سرگیجه‌‌آور» عنوان دیگر مجموعه «دانش ترسناک» است که به قلم کیارتان پاسکیت نوشته شده است. نوجوانان با این کتاب روی مریخ اسکی می‌کنند، با آدم فضایی غمگین سیاره پلوتون آشنا می‌شوند و از خواندن برخی دانستنی‌های باورنکردنی دربارة غول‌های سرخ، کوتوله‌های سفید و سوپرنواها تعجب می‌کنند.
نوجوانان در «سینمای پر زرق و برق» به پشت پرده سینما راه می‌یابند و بازیگران بداخلاق و کارگردانان بدجنش را ملاقات می‌کنند و با سیر تا پیاز بازیگوشی‌های کارتونی در دنیای انیمیشنی آشنا می‌شوند و می‌بینند که آیا آزمون‌های بازیگری سینما، می‌تواند جاده ستاره شدن را پیش پایشان بگستراند یا نه.
«ریاضیات خفن» نوشته کیارتان پاسکیت نیز عنوان دیگری از مجموعه «دانش ترسناک» است.
نوجوانان با این کتاب می‌فهمند که فرار از زندان راحت‌تر از فرار از ریاضیات است. ضمناً با حقه‌های غلط‌ انداز و بازی‌های وحشت‌انگیزی آشنا می‌شوند که به معنای رسیدن به شهرتی جاودانه خواهد بود.
انتشارات پیدایش مجموعه «دانش ترسناک» را با شمارگان یکهزار نسخه و قیمت 110هزار ریال برای هرجلد منتشر کرده است.
فراهنگ**9022**1027**خبرنگار: رقیه نوری** انتشار دهنده: دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1680 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب