چهارشنبه, 15 دی 1395 ساعت 15:12

امور اجرایی سی امین نمایشگاه کتاب تهران به تشکل‌های نشر واگذار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تصویب طرح واگذاری فعالیت‌های اجرایی این نمایشگاه به تشکل‌های نشر در نمایشگاه کتاب سال ٩٦ همراه بود.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، سخنگوی شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه گفت: در ششمین جلسه شورای سیاست گذاری، گزارش کاملی از سلسله جلسات کارگروه تفویض ارایه شد و کلیات آن به تصویب شورا رسید.
همایون امیرزاده با اشاره به جزئیات واگذاری امور نمایشگاه به تشکل‌ها و صنوف افزود: بر اساس طرح پیشنهادی شورای تشکل‌ها، ساختار نمایشگاه حفظ شده که متشکل از رئیس نمایشگاه، قائم مقام، معاون اجرایی و مدیران کمیته‌هاست.
به گفته وی، در این دوره مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به عنوان قائم مقام رئیس نمایشگاه فعالیت خواهد کرد و معاون اجرایی نمایشگاه از سوی تشکل‌های نشر معرفی می‌شود.
امیرزاده ادامه داد: مدیران کمیته‌های اجرایی و رفاهی، پشتیبانی، ناشران داخلی، ناشران بین‌الملل، تبلیغات، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی نیز از سوی تشکل‌های نشر انتخاب خواهد شد.
وی درباره فعالیت‌هایی که مانند دوره‌های گذشته توسط معاونت فرهنگی انجام خواهد شد نیز گفت: وظیفه سیاست‌گذاری و تعیین اهداف، تدوین مقررات و آیین‌نامه‌ها، امور مربوط به نظارت و ارزیابی، روابط عمومی و امور رسانه‌ای، حراست و انتظامات، تشریفات و امور مربوط به مهمان ویژه و مهمانان خارجی را نیز معاونت امور فرهنگی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بر عهده خواهد داشت.
وی درباره ادامه برگزاری جلسات کارگروه تفویض و واسپاری امور نمایشگاه اضافه کرد: در جلسات این کارگروه چند مدل ارایه شده درباره نحوه واسپاری نهایی نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بررسی کارگروه و تصویب نهایی شورای سیاست‌گذاری، مدل دائمی واسپاری در نمایشگاه سال ٩٦رونمایی خواهد شد.
بنابر گزارش معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد سید عباس صالحی و تعدادی دیگر از مسئولان نمایشگاه برگزار شد.
فراهنگ**1880* دریافت کننده: پروین اروجی * انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1527 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار