دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 14:14

سه کتاب در حوزه اسلام و مسیحیت رونمایی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
همزمان با آغاز سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح (ع)، سه کتاب با موضوع اسلام و مسیحیت رونمایی می شود.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از انتشارات سروش،‌ «محبت الهی» نوشته الهام غزازانی، «انتخاب، اسلام و مسیحیت» نوشته احمد دیدات و ترجمه فاطمه فضائلی و احمد فضائلی و کتاب «عیسی(ع) و اخلاق » نوشته محمدرضا زیبایی‌نژاد باحضور اندیشمندان حوزه ادیان، مؤلفان و مترجمان کتب و اهالی فرهنگ و اندیشه برگزار می شود.
در این مراسم حجت‌الاسلام نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب سخنرانی می کند.
صاحب‌نظران و پژوهشگران مسیحیت نیز در این آیین حضور خواهند داشت.
این مراسم روز سه‌شنبه چهاردهم دی ماه ساعت 15 در محل سالن سروش به نشانی، خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح، ساختمان سروش، برگزار می شود.

** اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره برترین های تبلیغات ایران
به گزارش ایرنا از دبیرخانه جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات)، ‌این دبیرخانه طی اطلاعیه ای، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران را اعلام کرد.
بنابراین گزارش، کانون‌های تبلیغاتی، روابط عمومی‌ها و برندها حداکثر تا 30 دی‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار در رشته‌های دیجیتال، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات حمایتی و چاپی، تبلیغات محیطی و مستقیم، تبلیغات یکپارچه و کمپین ها، طراحی و برندینگ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات و فعالیت‌های روابط عمومی در بخش اصلی و نیز آثار تبلیغاتی مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی در بخش ویژه به دبیرخانه اقدام کنند.
بر اساس اعلام این دبیرخانه، تا 15 بهمن ماه، سه برابر آثار قابل معرفی انتخاب ‌شده و به‌ عنوان نامزدهای دریافت شاهین و دیپلم افتخار معرفی خواهند شد و در مراسمی که روز 25 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد، به اثر اول شاهین طلایی، به اثر دوم شاهین نقره‌ای، به اثر سوم شاهین برنزی و به اثر چهارم دیپلم افتخار اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آن به نشانی www.iranadfestival.ir مراجعه کنند.

** «ایرانشهر امروز 4» منتشر شد
به گزارش ایرنا از موسسه فرهنگی رایزن، چهارمین شماره ماهنامه «ایرانشهر امروز» به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی رایزن و سردبیری سید علی آل‌ داود منتشر و روانه بازار کتاب و دکه‌های مطبوعاتی شد.
این شماره از نشریه مطالعات ایرانی و نقد کتاب «ایرانشهر امروز» با سرمقاله عبدالحسین آذرنگ منتشر شده و مقالاتی از مرحوم عباس زریاب، احمد سمیعی، محمود امیدسالار، ناصرالدین پروین، حسن رضایی باغ‌بیدی، امید طبیب‌زاده، مهرداد عباسی، مژده دقیقی، محمد عمادی حائری در این شماره به چشم می‌خورد.
ویرایش در ایران، تقسیمات تاریخ ایران، بررسی سه مثل کهن ایرانی در اشعار نظامی، سابقه ادبیات تطبیقی در جهان، هانری کربن و اسلام ایرانی و نگاهی به هنر ایران در دوره آق‌قویونلو از جمله مباحثی است که در این شماره از این نشریه منتشر شده است.
در چهارمین شماره از «ایرانشهر امروز» می‌توان با ترجمه مقالاتی از نوید کرمانی داستان ‌نویس، پژوهشگر و روزنامه ‌نگار آلمانی ایرانی ‌تبار و رکسانه هاگ‌هیگوچی همراه بود.
فراهنگ**1880**1027** دریافت کننده: پروین اروجی** انتشار دهنده: دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1071 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار