جمعه, 10 دی 1395 ساعت 15:19

امام جمعه بندرعباس:اندیشه های رهبری محور بصیرت افزایی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اندیشه های رهبر معظم انقلاب، محور آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است.
به گزارش ایرنا ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: سخنان رهبری برای اقشار مختلف مردم فصل الخطاب است و همه مشکلات سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در کشور با محوریت ایشان حل می شود.
امام جمعه بندرعباس ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی بیان داشت: بعضی ها با هزاران دلیل سعی در این دارند که ثابت کنند برخی از افراد جامعه ، انقلاب اسلامی را قبول ندارند که این کار از لحاظ اسلامی و انقلابی درست نیست چرا که نباید با آبروی برادر دینی بازی شود.
آیت الله نعیم آبادی ضمن اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق (ع) بیان کرد: خداوند 2 چیز را از ویژگی های امت اسلامی قرارداده است که اگر به آن عمل کرده و به یک فرهنگ تبدیل شود ، 80 درصد از دعواها و مشکلات از بین می رود یکی از این مطالب این است که به هر چیزی که می گوییم باید علم داشته باشیم و دیگری این که چیزی که نمی دانیم سریع آن را رد نکنیم.
وی در خطبه ی نخست نیز گفت: اکنون 2 هزار و 700 کانون اندیشه در آمریکا برای اینکه انقلاب ، نظام و اسلام را از بین ببرند شبانه روزی تلاش می کنند که چطور اندیشه هایشان را به مردم تحمیل کنند و در مردم شک و تردید ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان قران را بهترین سلاح برای مقابله با اندیشه های باطل دانست و گفت:‌ شناخت جوانان ما از قران بسیار کم است و نباید قران را تنها بگذاریم چرا که درک و فهم این کتاب آسمانی ، بهترین و روشن ترین چراغ هدایت است.
7195/1042خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : انتشار دهنده: فاطمه نوری جهانگرد

اطلاعات تکميلي

خواندن 1365 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار