دوشنبه, 06 دی 1395 ساعت 20:46

آیت الله فاضل لنکرانی: فلسفه تشکیل وهابیت، مقابله با اساس اسلام است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) روز دوشنبه در دیدار نورالدین از رهبران شیعیان چین گفت: باید مسلمانان و رهبران شیعه در چین تلاش کنند تا جلوی نفوذ وهابیت را بگیرند، هدف از تاسیس این فرقه مقابله و مخالفت با اساس اسلام است.
به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز دوشنبه با بیان این که حب اهل بیت(ع) نجات دهنده انسان در دنیا و آخرت است بر مقابله با گروه های مخالف مذهب شیعه مانند وهابیت تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید مذاهب اسلامی، خطر مشترک را درک و به مردم و مسلمانان در رابطه با نفوذ وهابیت تذکر دهند و اطلاع رسانی کنند.
وی عنوان کرد: در زمان بسیار حساسی به لحاظ هجوم ادیان ساخته شده قرار داریم و باید برای مقابله، اطلاع دقیق و وسیعی از اسلام داشته باشیم و نباید به اطلاعات گذشته اکتفا کنیم.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: یکی از راه های آگاهی دادن، جذب طلبه، ترویج دین و حفظ عاشورا و اقامه این موضوع مهم است، لازم است برای برپایی عاشورا از سخنرانان فرهیخته استفاده کرد تا مردم بهتر امام حسین(ع) وهدف های قیام ایشان را درک کنند و بشناسند.
وی با بیان این که انسان نباید پرسش های دینی و شرعی را از هر کسی بپرسد، در پاسخ به سوالی درباره عصمت امامان(ع) افزود: مهم ترین دلیل برای عصمت این است کلامی نگفته اند که مخالف با دین باشد و از آیات قرآنی استفاده می شود، اهل بیت(ع) معصوم هستند.
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، بالاترین خدمت را نشر مبانی اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: باید کوشش کرد کتاب های دینی را به زبان چینی ترجمه کرد و در اختیار جوانان آنجا قرار داد.
شبک **7406 / 1917**تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: سید محمد باقر نوربخش

اطلاعات تکميلي

خواندن 902 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار