چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 06 دی 1395 ساعت 13:59

فراخوان مسابقه کاردستی رضوی منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فراخوان بخش کاردستی مجموعه برنامه‌های ویژه کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، مسابقه کاردستی با محورهای موضوعی امام رضا (ع)، حکمت، متانت، سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا ع و معارف رضوی) انتشار یافته است.
مخاطبان در سه گروه سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
بر اساس این فراخوان، آثار می‌تواند به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه شود، اعضای گروه باید از یک جنسیت انتخاب شده باشند و استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ اثر آزاد است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 همزمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
فراخوان جشنواره پانزدهم رضوی شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه بزرگسال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگسال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

** کتاب هشتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان تهران منتشر شد
کتاب هشتمین مسابقه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب هشتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان که با موضوع‌های «همه موجودات هستی (پرندگان، حیوانات، گیاهان و...) حق استفاده از آب را دارند»، «همه ما موجودات زنده در حفظ منابع آبی نقش داریم» و «من هم در مصرف درست آب مسوولم»، در نیمه نخست امسال برگزار شد، به چاپ رسیده است.
در این کتاب اعضای شورای سیاست‌گذاری، اسامی و بیانیه هیات داوران، اسامی برندگان، جدول فراوانی مدال‌ها بر اساس کشورها و نقاشی‌های طلا، نقره و برنز منتشر شده است.
کودکان و نوجوانان 4 تا 16 سال از 39 کشور جهان از جمله بچه‌های ایرانی در این مسابقه شرکت کردند و 542 اثر برگزیده شرکت‌کنندگان نیز موفق به دریافت نشان‌های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار شده است.
هشتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان از یکم تا چهاردهم دی ماه در قالب یک نمایشگاه نیز در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
همچنین قرار است در مراسمی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر شود.
فراهنگ**1883**1027**دریافت کننده: مریم جلوداران**انتشار دهنده: محمدجواددهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1456 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب