یکشنبه, 05 دی 1395 ساعت 11:33

بانوی آلمانی مذهب تشییع را برگزید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آستان نیوز در مطلبی نوشت:یک بانوی آلمانی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برگزید.
آستان نیوز در گزارش خود آورده است:هانا نله رضا؛ بانوی 25 ساله اهل کشور آلمان در نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف و مذهب تشیع را برگزید و پس از ادای شهادتین نام «زهرا» را برای خود انتخاب کرد.
در ابتدای این جلسه که در دفتر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، سید جواد هاشمی نژاد، درباره دین اسلام، اصول دین، شیوه گفتن شهادتین و ورود به مذهب تشیع توضیحاتی را به این بانوی آلمانی ارائه کرد و گفت: تشرف به دین اسلام یک توفیق الهی و انتخاب آگاهانه است که نصیب شما شده است.
وی با بیان اینکه در عصر کنونی دشمنان دین مبین اسلام تلاش زیادی در زمینه کم رنگ کردن این دین الهی می کنند، تصریح کرد: در عصر کنونی رسانه های غربی به دنبال تضعیف حقایق دین هستند و با ترفندهای مختلف می خواهند حقیقت اسلام را وارونه جلوه دهند.
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: این مجموعه مربوط به زائران غیر ایرانی است و در زمینه های مختلف مذهبی، تبلیغی و خدمات رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) فعالیت می کند.
هانا نله رضا نیز در ادامه این جلسه گفت: من با مطالعه کتاب های اسلامی نام زهرا را بهترین نام شناختم و امیدوارم با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و توسل به اهل بیت(ع) آنچه را که خداوند متعال برای من تکلیف قرار داده است انجام دهم.
وی افزود: علت اصلی علاقه مندی من به دین اسلام مطالعه مطالبی در مورد امام حسین(ع) وآشنایی با واقعه کربلا و شیوه به شهادت رسیدن امام حسین(ع) و یارانش است و من یک سال است که به طور غیر رسمی به دین اسلام گرویده ام، اما امروز با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی به طور رسمی مسلمان و شیعه شدنم را باور کردم.
هانا نله رضا اظهار کرد: احساس می کنم با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) یک حالت روحانی، آرامش و حس محبت و دوستی نسبت به اهل بیت(ع) در درونم ایجاد شده است..
وی با بیان اینکه قرآن کریم کلام خداوند است و هیچ بشری توانایی نوشتن چنین کتابی را ندارد، گفت: در بین ادیان دین مبین اسلام از غنی ترین منابع مثل قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) برخوردار است.
گفتنی است؛ محصولات فرهنگی شامل کتب، قرآن به زبان آلمانی، چادر نماز و جانماز به رسم یاد بود از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به این بانوی تازه مسلمان شده اهدا شد.

*منبع:آستان نیوز/4 دی 95
*اول*1566*انتشار دهنده:علیرضا فرجی

اطلاعات تکميلي

خواندن 802 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار