شنبه, 04 دی 1395 ساعت 12:54

تسلیت معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بمناسبت درگذشت عاشوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علی عاشوری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران را تسلیت گفت.
به گزارش روز شنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، در متن پیام تسلیت سیدعباس صالحی، به ارتباط خوب مرحوم علی عاشوری با اهالی نشر و کتاب اشاره شده است.
در این متن آمده است: خبر درگذشت مرحوم آقای علی عاشوری که از همکاران پرتلاش و با سابقه حوزه کتاب بودند موجب تاثر شد.
یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عرصه فرهنگ، توجه به تعامل، همکاری و ارتباط دغدغه مند میان فعالان این عرصه است که مرحوم عاشوری از جمله افرادی بودند که به این موضوع توجه داشتند و به همین سبب سالها حضور آن مرحوم در عرصه نشر و کتاب خاطره نیک از وی به یادگار گذاشته است.
درگذشت عاشوری را که از ایثارگران هشت دفاع مقدس و سپس عرصه فرهنگ بودند، به فعالان نشر و کتاب، یه ویژه خانواده محترم این مرحوم و همکاران موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می کنم.

** محمدجواد حق شناس روزنامه نگار و استاد دانشگاه نیز در پیامی درگذشت علی عاشوری را تسلیت گفت.
وی در پیام خود درگذشت این فرهیخته را به همه دوستان و خانواده دردمند تسلیت و گفت:
از خداوند برای وی آمرزش و برای بازماندگان به ویژه همسر و فرزندان گرامی، تندرستی و شکیبایی آرزومندم.
** وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز روز گذشته در پیامی درگذشت مرحوم علی عاشوری مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران را تسلیت گفت.
در پیام سید رضا صالحی امیری آمده است: درگذشت نابهنگام همکار تلاشگر و خدوم را به خانواده محترم وی، همه همکاران و فعالان حوزه نشر و آنان که دل در گرو فرهنگ این مرز و بوم دارند تسلیت می گویم.
این پیام می افزاید: آن زنده ‌یاد از خدمتگزاران دیرینه کتاب و کتابخوانی بود و نام و یادش همواره بر صحیفه دل خدمتگزاران فرهنگ این مرز و بوم جاودان خواهد ماند.
مرحوم علی عاشوری روز گذشته در اثر ابتلا به بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و امروز با حضور خانواده، همکاران و نیز جمعی از فعالان حوزه کتاب و نشر به سوی سرای ابدی تشییع شد.
** احمد حکیمی پور دبیر حزب اراده ملت ایران هم در پیامی درگذشت علی عاشوری را تسلیت گفت.
علی عاشوری مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، با بیش از دو دهه حضور در مدیریت فرهنگی و دولتی در عرصه کتاب و فرهنگ، روز گذشته دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد علی عاشوری مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران صبح روز جمعه سوم دیماه از مقابل منزل آن مرحوم در تهران، برگزار شد.
مراسم ختم مرحوم علی عاشوری پنجم دی ماه (یکشنبه) در مسجد قدس واقع در خیابان پیروزی برگزار می شود.
فراهنگ**9022**1027**خبرنگار: رقیه نوری**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1279 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار