جمعه, 03 دی 1395 ساعت 08:36

هیچ متجاوزی جرات تجاوز به ایران را ندارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز ایران در چنان جایگاه بازدارندگی قرار دارد که با اطمینان و آرامش اعلام می کنیم هیچ متجاوزی جرات تجاوز به این ملت و کشور را به خود نمی دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری امروز (پنجشنبه) در نخستین کنگره شهدای فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در فرهنگسرای بهمن افزود: ایران اکنون در میان کشورهای منطقه که درگیر تروریسم، جنگ و ناامنی هستند به سبب بازدارندگی ناشی از خون شهیدان، تهدیدی را مقابل خود نمی بیند.
وی ادامه داد: این بازدارندگی مرهون تصویری است که دفاع مقدس به تمام بدخواهان ایران در جهان نشان داده است.
این مسوول ادامه داد: دفاع مقدس و ایثار شهیدان به نسل های بعدی آموزش داده است چگونه روی پای خود بایستد و با دشمن حرف بزند تا از منافع ملی خود حفاظت و حمایت کند.
سرلشکر باقری گفت: بازدارندگی ایران فعال و مثبت است و به معنای انزواگرایی نیست، زیرا در فرآیندهای منطقه بیشترین سهم و نقش را داریم و افتخار می کنیم که پرچمدار مبارزه با تروریسم هستیم.
وی خوداتکایی را ثمره دیگر دفاع مقدس دانست و افزود: افتخار می کنیم که امروز بیشتر تجهیزات پیچیده نظامی خود را تولید می کنیم.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح نبردهای سایبری در دنیای امروز را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: نبردهای شبکه محور که امروز در جهان جریان دارد روز به روز ارزش بیشتری پیدا می کند که وابسته به پیشرفت در این زمینه است.
وی جایگاه مخابرات را در انواع عملیات های آفندی، پدافندی و رزمی بی بدیل توصیف کرد.
به گزارش ایرنا،‌ مخابرات در دوران دفاع مقدس بیش از 6500 شهید تقدیم کرده است که در نخستین کنگره شهدای فاوا یاد آنان گرامی داشته شد.
رونمایی از تمبر نخستین کنگره شهدای فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) و سه کتاب از دیگر برنامه های این آیین بود.
نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات که از بیست و نهم آذرماه در فرهنگسرای بهمن برپا شده، تا جمعه (سوم دی ماه) پذیرای علاقه مندان است.
اقتصام**1961**1540** خبرنگار: مریم مسعود** انتشار دهنده: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 814 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار