دوشنبه, 29 آذر 1395 ساعت 14:12

مسابقه عکاسی مرکز میراث ناملموس تهران برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مسابقه بین المللی عکاسی مرکز میراث ناملموس تهران با موضوع میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن برگزار می شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مرکز میراث ناملموس تهران در نظر دارد تا برای همگانی کردن مفهوم و مصادیق میراث فرهنگی ناملموس در سطح منطقه‌ آسیای غربی و مرکزی، مسابقه‌ بین‌المللی عکاسی با موضوع «میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن» را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی مرکز میراث ناملموس، این مسابقه با مشارکت همه‌ علاقه‌ مندان هنر عکاسی، به ویژه افراد در اجتماعات محلی که در بافت طبیعی و در ارتباط وثیق و مستقیم با مفهوم و مصادیق این میراث قرار دارند، گام موثری در تحقق این هدف است.
حضور و مشارکت افراد در جوامع محلی و همچنین زنان و کودکان و عموم مردم در این رویداد آزاد است.
علاقه‌ مندان می توانند با مطالعه‌ کامل راهنمای شرکت در مسابقه، مندرج در وب‌سایت مرکز میراث ناملموس تهران (www.tichct.org) و تکمیل فایل پیوست «ای سی اچ اینفو» - ICH Info - برای توضیحات و معرفی موضوع عکس‌ها ما را در برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگیِ بین‌المللی همراهی کنند.


** همایش ملی کتاب و نشر بهمن ماه برگزار می شود
دومین همایش ملی کتاب و نشر 24 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا از دبیرخانه دائمی همایش ملی کتاب و نشر، دومین سال این همایش با محوریت « بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی در صنعت نشر» و «نظام آموزش و پرورش و کتابخوانی» با حمایت های معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی و باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند متن کامل مقالات خود را با دو محور یادشده، تا 15 دی ماه به نشانی الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت icbp.ir مراجعه کنند.
فراهنگ**9338*1880*1071 دریافت کننده: صدیقه بهارلو ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 886 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار