دوشنبه, 29 آذر 1395 ساعت 14:04

پوراحمد، عیاری و گلمکانی داوران سومین دوره جایزه فرشته شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پوراحمد، عیاری و گلمکانی داوران سومین دوره شهر کتاب فرشته با موضوع «عصر جمعه» شدند.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، شهر کتاب فرشته با هدف ترویج داستان‌نویسی و فرهنگ کتاب‌خوانی و فیلم‌سازی، سومین دوره‌ مسابقه‌ داستانِ کوتاه و فیلمِ کوتاه را با موضوع «عصر جمعه» برگزار می‌کند.
اوژن حقیقی دبیر جایزه فرشته درباره دوره‌ سوم این جایزه، گفت: بعد از برگزاری دومین دوره‌ جایزه‌ فرشته و حضور جوانان علاقه‌مند به کتاب و داستانِ کوتاه و عکس، سومین دوره‌ این جایزه، با موضوع «عصر جمعه»؛ در دو بخش فیلمِ کوتاه و داستانِ کوتاه با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و فیلم‌سازی، از یکم دی ماه آغاز می‌شود.
وی درباره علت انتخاب موضوع «عصر جمعه» گفت: همانند دوره‌های گذشته شورای سیاست‌ گذاری جایزه‌ی فرشته با انتخاب موضوعی اجتماعی و نوستالژیک امیدوار است، آثار درخشانی توسط جوانان علاقه‌مند به دبیرخانه ارسال شود. به این ترتیب اعضای هیئت داوران متشکل از: کیومرث پوراحمد، کیانوش عیاری و هوشنگ گلمکانی فعالیت خود را از نیمه دوم اسفندماه آغاز می‌کنند.
دبیر سومین دوره جایزه فرشته درباره قوانین این دوره گفت: فیلم‌ها باید حداکثر 3 دقیقه و ساخته اول فیلم‌سازان باشد که در سامانه‌ وب‌سایت جایزه‌ فرشته به آدرس www.jayezehfereshteh.ir بارگذاری و یا به دبیرخانه جایزه فرشته ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار از یکم دی 1395 تا 15 فروردین 1396 خواهد بود که متولدین بهمن 1357 به بعد می توانند در مسابقه شرکت کنند.
جایزه‌ منتخب هیات داوران برای نفر اول، تندیس جایزه‌ فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی و برای رتبه‌های بعدی، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و همچنین انتشار آثار 10 نفر اول به صورت لوح فشرده به همراه کتاب دوره سوم است.
مراسم اختتامیه این جایزه با معرفی برندگان، خرداد 1396 طی مراسمی در شهر کتاب فرشته برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9246**1027**خبرنگار: علیرضا مرادی** انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 832 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار