چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 29 آذر 1395 ساعت 12:24

14 نویسنده در جشنواره کتاب دین تجلیل می شوند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام زمان برگزاری ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر گفت: 14 نویسنده کتاب های دینی در این مراسم تجلیل می شوند.
به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی روز دوشنبه در نشست خبری ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر افزود: از دی ماه سال 93، حدود شش هزار کتاب در حوزه های مختلف دینی از سوی هیات داوران این جشنواره طی چهار مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت و در مراسم اختتامیه 2 کتاب به عنوان اثر برتر و 12 کتاب به عنوان آثار شایسته معرفی می شود.
وی حوزه های دینی را شامل «علوم قرآن و حدیث»، «فقه، اصول و حقوق اسلامی»، «تاریخ و فرهنگ تمدن اسلامی»، «فلسفه، کلام، اخلاق، عرفان و مذاهب اسلامی»، «علوم اجتماعی»، «علوم اقتصادی و مدیریت اسلامی»، «علوم تربیتی، روان شناسی و علوم رفتاری»، «علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)»، «ادبیات داستانی و رمان» و «کودک و نوجوان» دانست.
دبیر ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر گفت: برای انتخاب این کتاب ها از نظر علمی و کاربردی، بررسی های مختلفی انجام شده و رویکرد جشنواره بر مبنای کارهای ابتکاری نویسندگان است.
وی افزود: کتاب هایی که از نظر علمی دارای زیربنای محتوایی بوده یا به صورت واسطه سلسله اصول و روش هایی را ارائه داده و یا دربردارنده یک برنامه اقدام با پشتیبانی علمی باشد به مرحله داوری راه پیدا کرده اند.
موسوی هوایی از راهیابی 805 کتاب به مرحله داوری خبر داد و گفت: این آثار در چهار مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مرحله دوم 551 کتاب، در مرحله سوم 76 اثر و در مرحله نهایی 14 کتاب انتخاب شدند.
ادامه دارد...
فراهنگ ** 1003 ** 1071 ** خبرنگار: محمدرضا جعفرملک ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 1231 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب