دوشنبه, 29 آذر 1395 ساعت 10:08

تلفیق ذهن و هنر ایرانی در 138 کتاب تالیفی تصویری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بخش کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران از 138 کتاب تالیفی خود در ستایش زندگی و جهان با موضوعات محیط زیستی و مهارت ‌های زندگی رونمایی می کند.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، کتاب‌های نردبان از تصویرسازی ‌های کتاب‌های تالیفی خود در خانه هنرمندان رونمایی می‌کند، این مراسم با نمایشگاه آثار تصویرگران خلاق و جوان ایرانی همراه است.
بخش کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران، کتاب‌های نردبان که سال 1374 اولین کتاب ترجمه ‌ای محیط زیستی خود را برای کودکان به چاپ رساند، قصد دارد از 138 کتاب تألیفی خود در ستایش زندگی و جهان با موضوعات محیط زیستی و مهارت‌های زندگی رونمایی کند.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور ناشران، نویسندگان و تصویرگران حوزه کودک و نوجوان روز سوم دی‌ماه ساعت 17 در خانه هنرمندان برگزار و از آثار برتر تجلیل می شود.
نمایش آثار تا 12دی‌ماه در گالری‌های خانه هنرمندان ادامه خواهد داشت.
ساعت بازدید 13 تا 20 است.

** رونمایی از کتاب نگارش نمایشنامه گام به گام
کتاب «نگارش نمایشنامه گام به گام» نوشته مارش کسدی ترجمه ناصر آقایی روز پنج شنبه دوم دی ساعت 16 رونمایی می شود.
این برنامه با همکاری نشر آواژ و مرکز تبادل کتاب در این مرکز واقع در چهار راه ولیعصر، ابتدای خیابان برادران مظفر شمالی برگزار می شود.

** کتاب «حقوق مدنی پیشرفته جلد1 » منتشر شد
کتاب «حقوق مدنی پیشرفته جلد1 » نوشته سید مصطفی مومنی توسط نشر مجد منتشر شد.
این کتاب با قطع وزیری به قیمت 150 هزار ریال عرضه می شود.
نقش اسناد در بیع اموال غیر منقول، اسناد و جایگاه آن در قوانین موضوعه و رویه قضایی، بررسی و تبیین ماهیت حقوقی تنظیم سند رسمی در بیع اموال غیرمنقول و اقدامات خواهان جهت مقابله با مسائل و موانع مواجه شده در جریان رسیدگی به دعوی الزام به تنظیم سند رسمی از جمله بخش های این کتاب است.

** فراخوان جمع‌آوری کتاب برای کودکان روستایی و عشایر
برخی سازمان‌های مردم‌ نهاد کودکان و نوجوانانه‌ به مناسبت شب یلدا با جمع‌آوری کتاب به تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم می پردازند.
انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از نویسندگان، شاعران و همه پدیدآورندگان خواسته تا کتاب‌های اهدایی خود را در اختیار این انجمن قرار دهند.
در اواخر شهریورماه سال ۹۴ این تشکل فرهنگی از اجرای طرح «هر نویسنده، یک کتاب» به منظور تجهیز کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم خبر داد.
براساس این طرح نویسندگان می‌توانستند آثار خود را به هر میزان که بخواهند با مزین کردن کتاب‌های‌شان به امضا و جملات خود در اختیار کودکان و نوجوانان علاقه‌مند قرار دهند.
براساس این طرح کتابخانه‌های سراسر کشور که تاکنون از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای تجهیز کمک خواسته‌اند، می‌توانند با مشارکت نویسندگان و ناشران کتاب‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند.
کانون توسعه فرهنگی کودکان، انجمن نویسندگان کودکان و نوجوانان و پخش ققنوس از فعالان این طرح هستند.
فراهنگ**1880**1027**دریافت کننده: پروین اروجی**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 921 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار