چاپ کردن این صفحه
پنج شنبه, 25 آذر 1395 ساعت 15:12

دعوت فرهنگسرای نیاوران ازعموم برای حضوردراختتامیه جشنواره شعر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ازعموم ادب دوستان دعوت کرد تا عصر تعطیل خود را در آیین اختتامیه جشنواره شعرنیاوران بگذرانند.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر نیاوران پنج شنبه ٢٥ آذر همزمان با ایام هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر(ص) در سالن اصلی فرهنگسرا برگزار می شود.
شروع این مراسم ساعت 17 و 30 دقیقه امروز اعلام شده است
مقرر است این آیین با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید برجسته حوزه شعر و ادبیات، پژوهشگران و دانشجویان حوزه ادبیات همچنین اعضای هیات داوران و شرکت کنندگان در جشنواره برگزار شود.
رونمایی از کتاب پایتخت شعر ٢ گزیده اشعار دومین جشنواره شعر نیاوران و اجرای گروه موسیقی ماهیما به خوانندگی حجت اشرف زاده، از بخش های ویژه آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر نیاوران خواهد بود.
دومین جشنواره «شعر نیاوران» با هدف اعتلای زبان پارسی، فرهنگ اصیل آیینی و ملی، ترویج صلح و دوستی و حمایت از محیط زیست با زبان هنر و کشف استعدادهای جوان توسط بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در دو بخش آزاد و ویژه برگزار شده و در مراسم اختتامیه اسامی نفرات برتر و آثار برگزیده این جشنواره اعلام خواهد شد.
پس از انتشار فراخوان دومین جشنواره شعر نیاوران به دبیری محمد سلمانی، ٣٨٣٠ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از بررسی آثار، اسامی نفرات برتر در دو بخش آزاد و ویژه این جشنواره، امروز در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.
فراهنگ*9362*1823*دریافت کننده: آذین آقاجانی* انتشار دهنده:‌ طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1288 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب