چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 18:08

یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر گشایش یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر عصرچهارشنبه در محل نمایشگاه دائمی بوشهر افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه٣٠٠ ناشر تازه های انتشاراتی خود را در قالب 35 هزار عنوان کتاب در بخش های عمومی ، آموزشی، قرآنی، کودک و نوجوان، فرهنگی، دانشگاهی به علاقه مندان ارائه کرده اند.
حمیده ماحوزی افزود: خرید کتاب در این نمایشگاه همراه با ٣٠ درصد تخفیف است که این تخفیف شامل 20 درصد خرید بن از بانک و مابقی تخفیف از سوی ناشر کتاب است.
وی یادآورشد: با همکاری و هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی بوشهر برای سهولت در آمد و شد شهروندان سرویس هایی رایگان پیش بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی از امروز ٢٤ تا ٢٩ آذر ماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست های بررسی و نقد کتاب و همچنین رونمایی از چند کتاب از جمله برنامه ها جنبی این نمایشگاه است.
7212 / 6045خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

اطلاعات تکميلي

خواندن 1157 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار