چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 16:24

کتابشهرها «عیدانه کتاب یلدا» برپا می‌کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شعبه های مختلف کتابشهر ایران در سراسر کشور هفته آینده به مناسبت میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام (ص) و شب یلدا، جشن کتاب یلدا برپا می‌کنند.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از موسسه کتابشهر، مدیرعامل این موسسه گفت: هفته آینده برای مردم ایران ایام فرخنده ای است که مصادف شده با میلاد باسعادت رسول رحمت و مهربانی و شب یلدا، بنابراین ما ضمن همراهی با هموطنان در این دو جشن مذهبی و ملی، طرح عیدانه کتاب یلدا را در شعبات مختلف کتابشهر کلید زده­ایم.
حامد شفیق، با اشاره به طرح­‌های بهاریه، عیدانه و ویترین­های مذهبی افزود: فروشگاه‌­های کتابشهر ایران از سال گذشته تاکنون طرح‌­های ویژه فروش کتاب و محصولات فرهنگی را با عناوین بهاریه، عیدانه و ویترین مذهبی در ایام و مناسب­‌های مذهبی و ملی با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و اقلام فرهنگی اجرا کرده است.
وی با بیان اینکه شهروندان در این ایام می­توانند از تسهیلات ویژه خرید کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف­‌های ویژه برخوردار شوند، ادامه داد: شعار اصلی کتابشهر ایران به عنوان یکی از بزگترین فروشگاه­های زنجیره­ای کشور، «کتابشهر کتاب فروشی خانواده ایرانی است، یکی از بهترین هدایایی که می­توان در این ایام به اعضای خانواده، دوستان و آشنایان داد، کتاب و محصولات فرهنگی است».
به گفته شفیق، در سفره شب چله نیز کتاب مناسب­ترین ماده مغذی است که در این ایام به خانواده­‌ها توصیه می شود بویژه آنکه ایرانیان بر حسب یک سنت دیرینه در میهمانی‌ها، شب نشینی­‌ها، گردهمایی­‌ها و محافل فرهنگی، شب شعر و ادب برگزار می‌­کنند و اغلب با دیوان حافظ تفال می­‌گیرند.
وی با بیان اینکه کتابشهرهای ایران امروز به یک محفل فرهنگی تبدیل و به انواع امکانات پیشرفته کتابفروشی‌های روز دنیا نظیر اتاق مطالعه، میز نقاشی و بازی‌های فکری برای کودکان تجهیز شده‌­اند، افزود: مراجعه‌کنندگان می‌توانند از طریق رایانه‌های که در این فروشگاه نصب شده، اطلاعات موجود درباره اقلام فروشگاه را جست‌وجو کنند.
بر اساس این گزارش، عیدانه کتاب یلدا، از روز شنبه 27 آذر تا جمعه 3 دی در شعبات مختلف فروشگاه­‌های زنجیره‌­ای کتابشهر برگزار می­‌ شود و علاقمندان می‌­توانند برای آشنایی با پراکندگی جغرافیایی فروشگاه‌­های کتابشهر، دسترسی به نشانی و شماره تماس و نحوه بهره‌­مندی از مزایای این طرح، به آدرس اینترنتی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.
موسسه کتابشهر ایران از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه اندازی کرده است.
فراهنگ**1880**1027**دریافت کننده: پروین اروجی**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 799 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار