چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 12:33

چهار هزار طلبه اهل سنت در هرمزگان مشغول به تحصیل می باشند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: چهار هزار طلبه اهل سنت در این استان مشغول به تحصیل هستند .
به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی چهارشنبه در ششمین همایش وحدت و بیداری اسلامی افزود: در استان هرمزگان 200 هزار کارمند اهل سنت مشغول بکار هستند و این بدان معناست که هیچ تفاوتی بین شیعه و اهل سنت نیست.
امام جمعه بندرعباس خطاب به علمای شیعه و سنی اظهارکرد: باید در جامعه یکدیگر را بشناسیم و تا زمانی که همدیگر را نشناسیم ، وحدت شکل نمی گیرد.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: ریشه اختلافات این است تا گناه از جامعه از بین نرود ، اختلاف است همان گونه که تهمت های بسیاری به چهره های تاریخی زده اند .
وی بیان داشت: با توجه به روایت های موجود بیان شده ، کسانی که به مومن تهمت می زنند ایمان در دلشان متلاشی می شود و از بین می رود همان گونه که نمک در آب حل می شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: علمای شیعه و سنی از خواندن کتاب های همدیگر نترسند که این شناخت همدیگر است که در کاهش تفرقه و تهمت کمک می کند .
نعیم آبادی بیان کرد: هیچ خطری در طول تاریخ از تهمت ؛بیشتر به ما آسیب نمی زند و بسیاری از درگیری های سیاسی از تهمت آغاز می شود .
12 تا 17 ربیع الاول سالروز ولادت حضرت محمد(ص) به روایت اهل سنت و شیعه از سوی امام خمینی(ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
7195/ /1484
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : اصغر رضاخانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 772 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار