چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 22 آذر 1395 ساعت 15:09

آزمون انگلیسی پیشرفته (تولیمو) پنجشنبه برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
صد و سیزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2016) صبح روز پنجشنبه 25 آذر ماه منحصراً در شهر تهران برگزار می شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از روز سه‌شنبه 23 آذرماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرسww.sanjesh.org قرار می گیرد.
داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.
چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌توانند در روز چهارشنبه 24 آذر صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 17با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های 15 و 16 محل رفع نقص کارت آزمون است.
داوطلبان لازم است لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و یا هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ کنند.
به‌ همراه داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

** اطلاعیه زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی
بدینوسیله به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامی خاص) سال 1395 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 26 آذر ماه امسال در شهرهای تهران و بوشهر برگزار می‌شود.
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8.30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا تمامی داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 24 آذرماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت 8.30الی 12 صبح و 14 الی 17 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 25 آذرماه با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس با توجه به محل اقامت به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص (در شهرستان تهران به دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود و در شهرستان بوشهر به دانشگاه خلیج فارس – بوشهر واقع در بوشهر، خیابان شهید ماهینی) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
فراهنگ**9187**1823دریافت کننده: حمیدرضا بازگشا* انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 735 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب