چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 16:29

کتاب «بمباران» رونمایی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب « بمباران» نوشته محمود بدر طالعی برگزار می شود.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، این مراسم روز جمعه 19 آذر ساعت 16 با حضور نویسنده و میهمانان فرهنگی مهدی غبرایی،حافظ موسوی، فرزانه کرم پور و به دبیری طلا نژاد حسن در خانه کتاب نشر دف برگزار می شود.
نشر دف زیر پل سید خندان، حد فاصل شریعتی تا سهروردی شماره 64 واقع است.

** انتشار کتاب آیین دادرسی کیفری کاربردی «جلد اول»
کتاب آیین دادرسی کیفری کاربردی «جلد اول» نوشته مهدی یوسفی مراغه در قطع وزیری و به قیمت 240 هزار ریال توسط انتشارات مجد منتشر شد.
آشنایی با سازمان و تشکیلات قوه قضائیه، دادسرا و انواع آن، ضابطان دادگستری، وظائف و اختیارات دادستان، انجام تحقیقات مقدماتی توسط بازپرس و بررسی ارتباط کاری بین دادستان با بازپرس و دادیار از جمله بخش های این کتاب است.

** رونمایی کتاب «روش تحقیق در هنر و طراحی، بصری‌سازی پژوهش»
نشست رونمایی و نقد و بررسی کتاب «روش تحقیق در هنر و طراحی، بصری‌سازی پژوهش» نوشته کرول گری و جولی ین ملینز با ترجمه طاهر رضازاده روز یکشنبه ۲۱ آذر در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.
این نشست همزمان با هفته پژوهش، با سخنرانی سیدغلامرضا اسلامی استاد دانشگاه تهران، سودابه صالحی استادیار دانشگاه هنر، اسماعیل پناهی عضو گروه نظریه و نقد پژوهشکده هنر و طاهر رضازاده مترجم این کتاب برگزار می شود.
نویسندگان این اثر صاحبان کرسی های پژوهشی مدرسه هنر دانشگاه رابرت گوردن هستند و چاپ ترجمه آن توسط موسسه متن انجام گرفته است.
این نشست یکشنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولی عصر (عج)، تقاطع طالقانی، شماره ۱۵۵۲برگزار می شود.
حضور برای علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.
فراهنگ**1880**1027**دریافت کننده: پروین اروجی**انتشار دهنده:محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1108 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب