دوشنبه, 05 مهر 1395 ساعت 09:52

مجموعه شعر کودک به خط بریل منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
14 عنوان کتاب شعر کودک به خط بریل با تلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری، جدیدترین آثار شاعران حوزه کودک برای کودکان نابینا منتشر شده است.
انتشارات کانون از چند سال پیش چاپ کتاب های بریل را برای کودکان و نوجوانان آغاز کرده است و اکنون نیز این انتشارات آثاری از مصطفی رحماندوست، افسانه شعبان نژاد، ناصر کشاورز، مهری ماهوتی و دیگر شاعران به نام حوزه کودک در قالب دو مجموعه با عنوان مجموعه شعر کودک را به چاپ رسانده است.
خاله جان دی دو و چند تا گردو، سلام! آدم فضایی، قد سر سوزن، بچه پیراهن، یک قاچ هندوانه، دامادی آقا کلاغه، من، مامان و مدرسه، صدای بال لک لک ها برخی از کتاب هایی است که در این دو مجموعه گردآوری شده اند.
این آثار که پیش از این از سوی تصویرگان شناخته شده به تصویر در آمده بودند در برگیرنده مفاهیم اجتماعی، رفتاری، مهارتی و موضوع هایی مثل طبیعت، دوستی، زندگی روزمره هستند و با هدف برانگیختن تخیل کودکان در قالب کتاب های بریل منتشر شده است.
این آثار اکنون در اختیار کتابخانه های کانون پرورش فکری سراسر کشور قرار گرفته است و مراکز فراگیر کانون نیز به آن دسترسی دارند و دیگر علاقه مندان نیز می توانند این کتاب ها را از کتاب فروشی های کانون در سراسر کشور به قیمت 250 هزار ریال تهیه کنند.
فراهنگ**1883**1027 **دریافت کننده: مریم جلوداران**انتشار دهنده:محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 870 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار