چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 ساعت 13:45

داستان های جدید به بازار آمد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مجموعه کتاب های جدید در قالب داستان از سوی انتشارات امیرکبیر به بازار نشر وارد شد.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات گروه فرهنگی ایرنا، کتاب دشمنان ترجمه سمیین دانشور و نوشته آنتون چخوف در 222 صفحه و با بهای 90 هزار ریال عرضه شده است.

در این کتاب نویسنده به ناگوارترین مسایل زندگی دسترسی پیدا می کند، وسایلی که نه تنها ذهن خود بلکه ذهن موجودات زاده تخلیل شاعرانه نیز به خود مشغول می کند.

در این داستان دشمنان خواننده پس از خواندن داستان به بیهوده گویی و غیراخلاقی بودن اندیشه ها و اعمال تند و خشن جاری در زندگی روزمره پی می برند.

عقاید یک دلقک نوشته های نریش بل با ترجمه شریف لنکرانی بوده که در 272 صفحه تدوین شده و به بهای 100 هزار ریال عرضه شده است.

این کتاب از قوی ترین داستان های عشقی ادبیات جدید است که در آن دو انسان به این جهت ناکام می شوند که یکی از آنها به سنت و عقاید نقلی بینش دیگری وابسته است زیرا هر کلام و هرآنچه که حکایت می شود فورا از حکایت محض به واقعیت بی وابسته تبدیل می شود.

کتاب اتاق شماره 6 نوشته آنتون چخوف است که آن را کاظم انصاری در 200 صفحه ترجمه کرده و بهای آن 60 هزار ریال است.

این داستان ماجرای دکتر و 5 بیماری است که در اتاق شماره 6 بیمارستانی قرار دارند که فقط یکی از آنها از طبقه ممتاز و مابقی پیشه ور و کاسب است که اتفاقاتی برای آنان می افتد.

کتاب طلا نوشته بلیز با ترجمه محمد قاضی در 127 صفحه و با بهای 45 هزار ریال عرضه شده است. این دادستان نشان دادن زندگی شخصی است که توانایی فتح کالیفرنیا را داشت و دارای ثروت زیادی بود، اما با وجود همه قابلیت ها به دلیل کشف طلا در زمین های خود با مشکلات عدیده مواجه شد.

کتاب های 41 با ترجمه ابوتراب باقر زاده سه تفنگ دار با ترجمه محمد طاهر قاجار جسدی در پارکنیگ ترجمه سحر قدیمی، سرگذشت سرباز سال 1830 در ترجمه رضا کریم کاشی و 39 پله ترجمه جان بوکان نیز به بازار عرضه شده است.

فراهنگ **9022**ن .پ**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 900 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار