چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 ساعت 08:55

بازدید رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش‌های مجلس کره جنوبی از کتابخانه مجلس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش‌های مجلس ملی کره‌ جنوبی از بخش‌های مختلف کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی سئونگ هو لیم رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش‌های مجلس ملی کره‌ جنوبی و هیأت همراه با حضور در کتابخانه مجلس از نزدیک از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید کردند.

سه‌شنبه، 22 اردیبهشت ماه رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش‌های مجلس ملی کره‌ جنوبی، سئونگ هو لیم (Seong-Ho Lim) و هیأت همراه، از کتابخانه مجلس شورای اسلامی بازدید به عمل آوردند.

رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش‌های مجلس ملی کره‌ جنوبی و هیأت همراه ضمن بازدید از موزه مجلس شورای اسلامی در بخش نسخ خطی کتابخانه حضور یافته و کارشناسان بخش مهم‌ترین نسخ‌خطی کتابخانه را به ایشان معرفی نمودند.

در ادامه بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه مجلس، هیأت کره جنوبی از کتابخانه ایران‌شناسی بازدید کردند و از نزدیک با مجموعه‌ها و فعالیت‌های این کتابخانه آشنا شدند و سپس با حضور در بخش اسناد ملی و تاریخی با مجموعه اسناد کتابخانه مجلس نیز از نزدیک آشنا شدند.

وی به هنگام بازدید، تمایل خود را برای تقویت روابط فرهنگی و دانشگاهی بین ایران و کره‌ جنوبی ابراز نمود و حتی بیان داشت که در دانشگاه مطالعات خارجی کره (Hankuk University of Foreign Studies) واقع در سئول، مرکزی برای مطالعات ایران‌شناسی فعالیت دارد و یکی از همراهان ایشان نیز در همان مرکز در رشته‌ی ایران‌شناسی در حال تحصیل است.  

اطلاعات تکميلي

خواندن 970 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار