سه شنبه, 22 ارديبهشت 1394 ساعت 19:00

خانه های ایرانی- اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران به سبک خانه های ایرانی- اسلامی طراحی شده است.
مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: 30 واحد استانی و 10 واحد برتر استان تهران در غرفه هایی که به سبک خانه های ایرانی- اسلامی ساخته شده محصولات فرهنگی خود را به بازدیدکنندگان ارائه می کنند.

حسین غلامرضازاده افزود: سالن دانشگاه آزاد در 700 متر مربع با المان های ایرانی همچون حوض، گره چینی (شیشه های رنگارنگ در و پنجره) و رواق ها ساخته شده است که در آنها سه هزار عنوان کتاب چیده شده است.

وی گفت: در کنار تبلیغ خانه های ایرانی- اسلامی سیستم تهویه مطبوعی در سالن نصب شده و سالن دائما نظافت می شود تا بازدیدکنندگان در هوای خنک و با آرامش از محصولات ارائه شده استفاده کنند.

غلامرضا زاده با اشاره به رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص کتاب و کتابخوانی افزود: محصولات ارائه شده صرف نظر از انتفاع مالی با 50 درصد تخفیف ارائه شده است.

مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از سه هزار عنوان کتاب ارائه شده 700 عنوان برای نخستین بار در این نمایشگاه ارائه شده است.

غلامرضا زاده افزود: تاکنون 14 نشست نقد و بررسی کتاب های شاخص و توانمندی های واحدهای دانشگاهی برگزار شده و چهار نشست نیز در روزهای آینده برگزار می شود.

وی گفت: در کارگاه های آموزشی ارائه شده صاحبنظران در زمینه فرهنگ و هنر به ارائه مطلب می پردازند.

غلامرضا زاده افزود: کارگاه آموزشی خواندن و خانواده نیز با حضور استادان ایرانی و پروفسور الکساندر استیفنس استاد دانشگاه های استرالیا درخصوص اشاعه فرهنگ مطالعه در خانواده نیز در این سالن برگزار شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

فراهنگ**1293**م.ب** 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 982 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار