سه شنبه, 22 ارديبهشت 1394 ساعت 18:00

لوح فشرده روایت انقلاب در انتشارات روایت فتح

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بنیاد روایت فتح با تمرکز بر6 شخصیت تاریخی - انقلابی، شهیدان مطهری، بهشتی، آیت الله صدر و طالقانی، مجموعه ای تصویری با عنوان روایت انقلاب منتشر کرده است.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران این مجموعه فیلمی مستند از ابعاد شخصیتی این شش شخصیت و سه مستند با موضوع بازرگان، بنی صدر و بختیار است.

روایت انقلاب توسط علی حمید براساس نوشته ای از سید روح الله حسینی و محمد حسین مهدویان، فاطمه وفایی و سید سمیه حسینی کارگردانی شده است.

روایت انقلاب محصول سال 1388 است که به تازگی به همت موسسه بنیاد روایت در دو حلقه منتشر شده است و دربیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه مندان به تاریخ انقلاب می توانند برای تهیه این اثر به غرفه بنیاد روایت فتح واقع در شبستان راهرو 22، غرفه 24 مراجعه کنند.



**101 خاطره ژنرال ارتش مسلمانان بوسنی منتشر شد

101 خاطره جنگی خاطرا ت ژنرال راسم دلیچ از فرماندهان ارتش مسلمانان بوسنی بوده که به سفارش انتشارات سوره مهر ترجمه و چاپ شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در حالی برگزار می شود که سوره مهر به عنوان ناشر هنر انقلاب اسلامی انتهای راهرو 28 مانند سال های دیگر میزبان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

امسال نیز سوره مهر با دستی پر به نمایشگاه آمده و نزدیک به 250 عنوان کتاب چاپ اولی مخصوص نمایشگاه دارد. یکی از این کتاب ها درباره 101 خاطره جنگی است.

این کتاب که در واقع 101 داستان مستند ژنرال راسم دلیچ است به قلم محمدباقر پیپل زاده از زبان بوسنیایی ترجمه شده است.

ژنرال دلیچ یکی از فرماندهان ارتش مسلمانان در جنگ بوسنی بوده که بعد از اتمام جنگ مشاهدات خود را در قالب 101 خاطره به تحریر درآورده که من آن ها را به زبان فارسی ترجمه کرده ام.

نثر این کتاب بسیار آسان و روان و جذاب است این کتاب هم اکنون در 230 صفحه در غرفه انتشارات سوره مهر در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است

فراهنگ**9338**1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 963 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار