دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 20:15

اخطار مجریان نمایشگاه کتاب به غرفه های اغذیه فروشی متخلف

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مسئولان ستاد بحران، فوریت های سلامت محیط، پلیس ستاد اجرایی و کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادها و سازمان های همکار از غرفه های اغذیه فروشی در نمایشگاه کتاب تهران بازدید و به غرفه داران متخلف اخطار دادند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، هر ساله هم زمان با برپایی نمایشگاه کتاب تهران، غرفه های متعددی در مصلی امام خمینی(ره) برپا می شود تا به مخاطبان کتاب، خوردنی های متنوع و مختلفی ارائه دهند.

در این راستا بخش فوریت های سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی بر عملکرد این غرفه ها و کیفیت و بهداشت مواد غذایی آن ها نظارت دارد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بنابر این گروهی متشکل از مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادها و سازمان های همکار، پلیس ستاد اجرایی، مدیر ستاد بحران و کارشناس مسئول بهداشت محیط شمال تهران امروز 21 اردیبهشت از غرفه های اغذیه فروشی در محوطه نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.

این گروه در بازدیدهای خود با غرفه داران متخلف که نسبت به رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای سلامت بی توجه یا کم توجه بودند، تذکر داده و برخورد کردند.

همچنین مقرر شد از صبح فردا 22 اردیبهشت ماه غرفه داران مواد غذایی به رعایت مسایل بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند و درصورت توجه نکردن به استانداردهای بهداشتی و سلامت برخورد جدی تری با آن ها شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

فراهنگ**7537**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 953 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار