دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 19:46

معلمین و ائمه جماعات مردم را به کتابخوانی تشویق کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب،افزایش سرانه مطالعه در کشور را موضوعی مهم و جدی عنوان کرد و گفت: ائمه جماعات، معلمین و مربیان، مردم را به کتابخوانی ترغیب و تشویق کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: حضور رهبر معظم انقلاب نیز در این نمایشگاه برای ترغیب و تشویق و توجه همگان به موضوع کتاب و کتابخوانی و انس آنها با یار مهربان است.

وی اضافه کرد: در زمینه افزایش سرانه مطالعه همه دستگاه های فرهنگی باید تلاش کنند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب همچنین از کتاب به عنوان بهترین وسیله آموزش و پیشرفت بشر یاد کرد و گفت: با همه ابزار فنی که در کار آموزش در فضای مجازی بوجود آمده، اما هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در پاسخ به این سووال که وضعیت نمایشگاه را پس از بازدید چگونه دیدید؟ گفت: وضعیت نمایشگاه امسال به مراتب بهتر از سال گذشته برگزار شده و به نظرم استقبال هم خوب است.

به گفته رییس دفتر رهبری، نمایشگاه های این چنینی بهترین تبلیغ برای یادگیری و فراگیری و مانوس کردن مردم به ویژه خانواده ها با کتاب است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه جاری با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپاست.

فراهنگ*1355**1540*1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 939 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار