دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 19:16

سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب میزبان 9 نشست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
براساس اعلام کمیته علمی، فرهنگی سرای اهل قلم نمایشگاه، این سرا در روز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه و در هفتمین روز نمایشگاه کتاب با 9 نشست میزبان علاقه مندان کتاب است.
به گزارش عصر دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، نشست نقد و بررسی کتاب «نبرد در کانال ماهی» با حضور سردار گلعلی بابایی، سردار محمد اسماعیل کوثری اولین برنامه سرا در روز هفتم نمایشگاه است که از ساعت 10 آغاز می شود.

نشست رونمایی از سه کتاب درباره شهید شاخص سال 93 با حضور سردار نقدی، سردار ناظری و نویسندگان این سه کتاب و نشست نقد و بررسی کتاب «پریزاد» با حضور سارا جلوداریان، مصطفی علیپور، احمد نادمی و سید محمد میر جعفری نیز به ترتیب از ساعات 11:30 دقیقه و 13:45 دقیقه شروع خواهند شد.

نشست رونمایی از کتاب «همسفر آتش و برف» با حضور جواد کلاته عربی، فرزانه مردی، فرهاد خضری و نعمت الله آرامی نشست دیگر سرای اهل قلم است که از ساعت 15:30 شکل می گیرد.

چهار نشست تالار گفت و گوی سرای اهل قلم و ساعات برگزاری آنها نیز به این شرح است:

نقش تشکل های صنفی در توسعه نشر با حضور محمود آموزگار، محمدرضا حاتمی، عبدالعظیم فریدون، سید محمود حسینی، کاظم قلم چی، افسر صفائیان و مسعود پایدار(10:30)، نشر کتاب های مرجع، با تاکید بر تولید دانشنامه ها با حضور صادق سجادی، داوود موسایی و عبدالعظیم فریدون (14)، نشست عوامل رشد، نحوه دادرسی و راه های مقابله با تکثیر غیرقانونی کتاب با حضور سید عباس حسینی نیک، لادن حیدری و محمد حسین ساکت(15:45) و نشست تشابه یاب فارسی با حضور امیر پارسی(17:30).

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شنبه 26 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.

فراهنگ **7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1065 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار