یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 23:48

بزرگداشت روز «اسناد ملي و ميراث مكتوب» برگزار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
به مناسب ۱۹ ارديبهشت روز «اسناد ملي و ميراث مكتوب» مراسم بزرگداشت این روز در سالن همایش های سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران برگزار شد.

 

به گزارش لیزنا، به مناسبت ۱۹ ارديبهشت روز «اسناد ملي و ميراث مكتوب» مراسمي در ساختمان آرشیو ملی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی،  با حضور دکترمحمدباقر نوبخت، معاون رئيس جمهور و سخنگوی دولت و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي،  دکتر صالحي اميري ، رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي و جمعي از صاحب نظران و كارشناسان اين حوزه برگزار شد.

 

در اين مراسم، ضمن تجليل از آرشيويست هاي نمونه، اهداگران اسناد و كارشناسان برتر حوزه اسناد ملي ، از دستگاه هاي برتر در حوزه اسناد نيز تقدير به ­عمل آمد.

 

بر این اساس، از خدمات دكتر سيروس پرهام، بنيانگذار سازمان اسناد ملي ايران، دكتر مهدي حجت رئيس شوراي اسناد ملي و  دکتر سعیدرضايي شريف آبادي رئیس پیشین سازمان اسناد ملي ايران و پيشكسوت اسناد ملي با اهدا لوح تقدیر تجليل ویژه بعمل آمد.

 

در حاشيه مراسم روز اسناد ملي و ميراث مكتوب نمايشگاه منتخبي از اسناد آرشيو ملي ايران توسط محمد باقر نوبخت، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي گشايش يافت.

 

شايان ذكر است كه ۱۹ اردیبهشت همزمان با روز بزرگداشت شیخ کلینی با عنوان روز اسناد ملی و میراث مکتوب در تقویم مناسبت های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است

اطلاعات تکميلي

خواندن 1034 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار