یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 21:22

کتابداران چه نقشی در عصر ارتباطات دارند؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نقش کتابداران در عصر ارتباطات با حضور مدیر منابع کتابخانه مجلس در غرفه کتابخانه بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی یکی از برنامه های کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب، برگزاری نشست هایی در غرفه کتابخانه با حضور مدیران و کارشناسان کتابخانه است. در همین راستا روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه نیز از ساعت 10 الی 12 آقای ناصر اسکندری مدیر منابع کتابخانه مجلس با حضور در غرفه کتابخانه، به نقش کتابداران در عصر ارتباطات می پردازد.

توانمندیهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از هر چیز بر توسعه دانش، مهارت ها و توانایی های انسان تأثیرگذار بوده است. در این میان، رشد و گسترش فناوری و اطلاعات و ارتباطات تاثیر به سزائی در کتابداری و کتابخانه داشته است. امروزه با رشد و توسعه فناوری و ارتباطات کتابداران نیز می بایست خود را با علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات روز هماهنگ و همراه سازند.

به همین منظور و با توجه به اهمیت این مسئله در کتابداری و اطلاع رسانی، ناصر اسکندری مدیر منابع کتابخانه مجلس به تجزیه و تحلیل این مبحث خواهد پرداخت.

غرفه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در شبستان مصلی امام خمینی (ره)، انتهای راهروی 9، غرفه 14 قرار دارد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برگزار می‌شود.

اطلاعات تکميلي

خواندن 1048 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار