یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 18:45

راهکارهای تعامل ناشران کودک و نوجوان با نمایشگاه کتاب فرانکفورت بررسی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تهران- ایرنا- راهکارهای افزایش تعامل انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان با نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در نشستی مشترک با مدیر بخش آسیا، آفریقا و ایران نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت بررسی شد.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، ارسلا هولپ عصر یکشنبه در دیدار با اعضای انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان علاوه بر بررسی راهکارهای افزایش تعامل انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان با نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، فضاها و بسترهای ممکن برای شرکت ناشران ایرانی در این نمایشگاه در فرانکفورت شرح داده شد.

در این دیدار خواسته های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان ایران مبنی بر افزایش سطح مشارکت این سازمان مردم نهاد در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز تشریح شد.

رشد اقتصادی نشر در بخش کودک و نوجوان، زمینه سازی برای ورود بیشتر ناشران ایرانی به بازارهای جهانی کتاب، تولید محتوا و رقابت در بخش تصویرگری از مهم ترین اهداف برای همکاری بیشتر ازجمله موارد مطرح شده دراین دیدار بود.

محمد مجری سازان طوسی رئیس کارگروه برگزاری بخش کودک و نوجوان، برزو سریزدی دبیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی کتاب، محسن طائب مدیر انتشارات پیدایش، عبدالعظیم فریدون مدیر انتشارات محراب قلم، یحیی دهقانی مدیر انتشارات مبتکران، محمدحسن محمدی مدیر انتشارات مهاجر در این نشست حضور داشتند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با شعار' خواندن، گفت و گو با جهان تا 26 اردیبهشت ماه 94 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان و دوستدارن کتاب و کتابخوانی است.

فراهنگ**1355**1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1082 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار