شنبه, 19 ارديبهشت 1394 ساعت 14:16

برنامه های تالار گفت وگو و سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب در 20 اردیبهشت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پنجمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا (یکشنبه) 20 اردیبهشت با برگزاری پنج برنامه سرای اهل قلم و چهار نشست تالار گفت و گو در مصلی امام خمینی (ره) تهران پیگیری می شود.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، برنامه های کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم در پنجمین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت 10 فردا با اجرای برنامه مدیریت حقوق نشر دیجیتال و انواع قرارداد بین مولف و ناشر و سخنرانی جسیکا سانگر، محسن صادقی و داریوش مطلبی آغاز می شود.

همچنین برنامه های تعاملات فرهنکی ایران و فرانسه (نمایشگاه های پاریس و تهران) با سخنرانی امیر مسعود شهرام نیا و سفیر و رایزن فرهنگی فرانسه و رونمایی از کتاب اسناد 22 جلدی یاران امام خمینی (ره) با سخنرانی مسوولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) به ترتیب در ساعت 11:30 و 13:45 یکشنبه برگزار می شود.

رونمایی از کتاب جلد هستم فرهنگ رضوی با سخنرانی علی اصغر کاراندیش مروستی، سیدجواد جعفری و سیدجلال درخشه و نشست ویرایش، نشر، ویراستاران با سخنرانی هومن عباس پور، علی صلح جو، بهنام رمضانی ن‍ژاد و فتح الله فروغی نیز برنامه هایی است که به ترتیب در ساعت 15:30 و 17:15 فردا برگزار می شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران که از روز چهارشنبه 16 اردیبهشت با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» در مصلی امام خمینی(ره) آعاز شده تا 26 اردیبهشت ماه برپا است.



** برنامه نشست های تالار گفت و گو

برنامه های روز پنجم (یکشنبه) تالار گفت و گو نیز با بررسی و رونمایی مجموعه کتاب های برنامه معرفت با سخنرانی غلامحسین ابراهیمی دینایی و اسماعیل منصوری لاریجانی در ساعت 10:30 و پس از آن، بررسی کتاب قلعه و دژها با سخنرانی ژان کلود ووآزن، بهمن نامور مطلق، حسین معینی و جواد نیسانی در ساعت 14 پیش بینی شده است.

نشر فرانسه در ادبیات جهانی با سخنرانی ماری ژوزه دپ و سدریک ویلانی و توسعه همگون بخش های تولید، توزیع و فروش با سخنرانی محمدعلی جعفریه، ابراهیم کریمی، حسن کیائیان، حسین حسین خانی و امیر علی بیک نیز نشست هایی است که به ترتیب در ساعت 15:45 و 17:30 روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در آمده و 165 هزار کتاب خارجی عرضه می شود.

همچنین در این نمایشگاه، دو هزار و 450 ناشر داخلی در دو هزار و 160 غرفه کتاب های خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

فراهنگ**7537**1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1081 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار