شنبه, 19 ارديبهشت 1394 ساعت 10:00

مسوول غرفه لبنان: نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی برای آگاه سازی ملت هاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نسرین علی زعیتر مسوول غرفه کتاب لبنان در 'نمایشگاه بین المللی کتاب تهران' گفت که این نمایشگاه بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه برای روشنگری افکار ملت ها است.
زعیتر مدیر فروش و بازاریابی 'انتشارات حقوقی و ادبی زین' در لبنان در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر چه بازار کتاب در منطقه با توجه به رشد فناوری نوین و اینترنت با رکود نسبی مواجه شده، اما ابتکار عمل ایران برای برگزاری هر ساله نمایشگاه کتاب، اجازه بی خبری و سستی به ملت های اسلامی نمی دهد.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران گفت: عرضه متنوع کتاب های مختلف در زمینه های حقوقی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری در یک مکان واحد موجب درخشش بیش از پیش ایران در منطقه می شود.

وی تبادل فرهنگی و گفت و گو بین ملتها را از بارزترین اهداف نمایشگاه کتاب تهران دانست و گفت که جمهوری اسلامی ایران موفقیت چشم گیری در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به عرضه هزاران کتاب حقوقی، سیاسی و اجتماعی در نمایشگاه کتاب تهران و نقش آنها در بیداری اسلامی ملت ها افزود: گروههای تروریستی و دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی، از بیداری اسلامی ملت های مسلمان نگران هستند.

وی نمایشگاه کتاب تهران را فرصتی برای استفاده بیشتر جوانان کشورهای اسلامی از منابع اسلامی جهت آگاهی و مقابله با دشمنان و گروههای تروریستی به ظاهر اسلامی دانست .

وی با اشاره به اوضاع جهان اسلام، ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و ارسال پیام وحدت به مسلمانان را خاطر نشان کرد و گفت: ما از همین مکان فرهنگی تجاوز عربستان به یمن را محکوم و خواستار کمک رسانی به ملت مظلوم این کشور هستیم.

وی همچنین گروه تروریستی داعش را آفت کشورهای اسلامی عنوان کرد که زاییده همکاری عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: این کشورها مسوول تغذیه مالی تسلیحاتی تروریستهای داعش و القاعده هستند.

زعیتر خواستار وحدت بیشتر مسلمانان برای مقابله با دشمنان اسلام شد.

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت برپا است .

خاورم** 1453**1651

اطلاعات تکميلي

خواندن 1211 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار