جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 21:45

برنامه های تالار گفت وگو و سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب در 19 اردیبهشت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
چهارمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا (شنبه) 19 اردیبهشت با برگزاری پنج برنامه سرای اهل قلم و چهار نشست تالار گفت و گو در مصلی امام خمینی (ره) تهران پیگیری می شود.
به گزارش جمعه شب گروه فرهنگی ایرنا، برنامه های کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم در چهارمین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت 10 صبح امروز با اجرای برنامه مکزیک و نشر جهانی و سخنرانی اولیسف کانتولا سفیر مکزیک در ایران، رایزن فرهنگی مکزیک، امیرمسعود شهرام نیا و اورلی آسیاین توسط سرای اهل قلم آغاز شود.

همچنین برنامه های فرهنگ و ادبیات مکزیک با سخنرانی اورلی آسیاین، احمد دولت آبادی، عبدالله کوثری و علی اکبر فلاحتی و نگاهی به کارنامه 21 ساله فعالیت مرکز میراث مکتوب با سخنرانی اکبر ایرانی، عمادالدین شیخ الحکمایی، علی اشرف صادقی، یونس کرامتی و عبدالرسول خیراندیش به ترتیب در ساعت 11:30 و 13:45 برگزار می شود.

نشر و ایران شناسی در کشور رومانی با سخنرانی سفیر رومانی در ایران، دیمیتری کانتمیر و کریستین تئودرسکو و نکوداشت زنده یاد باقرزاده، دادمهر، سیاح و کاشی چی با سخنرانی سیدعباس صالحی، احمد مسجدجامعی، محمود آموزگار و حسن کیائیان نیز برنامه هایی است که به ترتیب در ساعت 15:30 و 17:30 برگزار می شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران که از روز چهارشنبه 16 اردیبهشت با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» در مصلی امام خمینی(ره) آعاز شده تا 26 اردیبهشت ماه برپا است.



** برنامه نشست های تالار گفت و گو

برنامه های روز چهارم تالار گفت و گو نیز که روز 'کلینی و میراث مکتوب' نامگذاری شده، با برگزاری نشست ادبیات کودک در ایران و جهان در ساعت 10:30 و پس از آن، نشست قراردادهای نشر با تاکید بر شیوه های پرداخت با سخنرانی مجید رهبانی، سیدعباس حسینی نیک، یحیی دهقانی و علیرضا رمضانی در ساعت 14 پیش بینی شده است.

جایگاه نظام صنفی مترجمان در ارتقای اخلاق حرفه ای و رعایت مالکیت معنوی با سخنرانی محمدرضا اربابی، سیدسعید فیروزآبادی و نجمه شبیری و شمه ای از مدیریت نوین نشر کتاب با سخنرانی امیر جعفری، شهداد شعبانی، مهرداد عالی پور و محمدرضا سالکی نیز نشست هایی است که به ترتیب در ساعت 15:45 و 17:30 برگزار خواهد شد.

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در آمده و 165 هزار کتاب خارجی عرضه می شود.

همچنین در این نمایشگاه، دو هزار و 450 ناشر داخلی در دو هزار و 160 غرفه کتاب های خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

فراهنگ **7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1190 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار