جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 21:44

تحلیل و بررسی مجموعه سازی و فراهم آوری منابع در کتابخانه مجلس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

چگونگی مجموعه سازی، سفارش و فراهم آوری منابع کتابخانه مجلس با حضور مدیر فراهم آوری کتابخانه بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، کتابخانه مجلس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضوری فعال دارد. این کتابخانه با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عرضه تازه ترین منشورات کتابخانه اعم از کتاب ها و نشریات نموده و برنامه های متنوعی را نیز برای بازدید کنندگان از غرفه در نظر گرفته است.

در همین راستا روز شنبه 19 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح الی 12، مدیر واحد فراهم آوری کتابخانه مجلس، آقای علی اکبر زارع بیدکی ضمن حضور در غرفه کتابخانه در خصوص چگونگی مجموعه سازی و فراهم آوری منابع کتابخانه مجلس پاسخگوی سوالات مراجعین خواهد بود.

مجموعه سازی و سفارش از بخش های مهم در ساختار هر کتابخانه می‌باشد، غنا و ضعف هر کتابخانه برآمده از قدرت کارایی یا عدم کارایی این بخش است. در حقیقت این بخش مفسر خط مشی مدون کتابخانه برای گسترش مجموعه محسوب می‌گردد زیرا سایر فعالیت‌های کتابخانه‌ای بطور مستقیم یا غیر مستقیم پس از مجموعه سازی شروع می شود.

زارع بیدکی در این گفتگو به مواردی چون شیوه های فراهم آوری منابع در کتابخانه مجلس و فعالیتهای بخش فراهم آوری کتابخانه مجلس اشاره خواهد نمود.

غرفه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در شبستان مصلی امام خمینی (ره)، انتهای راهروی 9، غرفه 14 قرار دارد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برگزار می‌شود.

اطلاعات تکميلي

خواندن 1092 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار