جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 18:00

کتاب راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مسئول انتشارات کارگزار روابط عمومی از انتشار کتاب راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور با عنوان دایرکتوری کارگزار روابط عمومی خبر داد .
مهدی باقریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کتاب مشتمل بر فهرست اطلاعات تماس 6 هزار واحد روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و نیز تعدادی از شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی است.

مدیرمسوول انتشارات کارگزار روابط عمومی دایرکتوری را یکی از ابزارهای مرجع برای دسترسی آسان به فهرست تماس گروهی از افراد و سازمان ها در حوزه های مختلف دانست.

باقریان افزود: مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی از جمله بخش های اصلی این کتاب است که می تواند راهنمای مفیدی برای همه کسانی که در حوزه کسب و کار مشغول هستند باشد.

وی با اشاره به این که تهیه چنین راهنمایی در حوزه وسیع روابط عمومی دارای فواید زیادی است گفت: شیوه طبقه بندی و ارایه اطلاعات از جمله این فواید است.

مدیرمسوول انتشارات کارگزار روابط عمومی گفت: طبقه بندی مناسب اطلاعات با توجه به ماهیت و نوع اطلاعات و قراردادن آن زیر عناوین مناسب به خواننده در استفاده و پیاده کردن اطلاعات مورد نیازش کمک بسزایی می کند.

باقریان هدف از نگارش راهنما را کمک به خواننده در انجام سریع یک کار عنوان کرد و افزود: طبقه بندی اطلاعات به گونه ای است که خواننده می تواند به سرعت و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

فراهنگ**1497**9132**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1519 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار