جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 16:55

حضور مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در غرفه کتابخانه مجلس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دکتر مهدی کیایی، مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادواری مجلس، با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه کتابخانه مجلس دیدن نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی امروز دکتر مهدی کیایی، مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادواری مجلس و مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، ضمن حضور در غرفه کتابخانه مجلس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نزدیک با جدیدترین انتشارات کتابخانه آشنا شدند.

دکتر کیایی ضمن ابراز خرسندی از حضور کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب، در جریان فعالیت ها و خدمات ارائه شده در نمایشگاه کتاب قرار گرفت و از نزدیک ضمن تورق کتابها و مجلات منتشر شده کتابخانه مجلس نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشبرد اهداف کتابخانه مجلس ارائه نمود.

غرفه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در شبستان مصلی امام خمینی (ره)، انتهای راهروی 9، غرفه 14 قرار دارد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برگزار می‌شود.

CAM01479

CAM01478

CAM01484

CAM01480

CAM01488

CAM01498

 

CAM01500

CAM01502

اطلاعات تکميلي

خواندن 1515 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار