جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 13:30

حیرت مقام ایتالیایی در نمایشگاه کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا گفت: یکی از ویژگی های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در کمتر نمایشگاه کتابی در جهان به چشم می خورد، حضور گسترده مردم است.
به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا ، کارلو چروتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت : در دو دوره قبل نیز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشتم، اما این دوره متفاوت تر از سال های قبل است. به نظر می رسد ناشران فعال تر و مردم با شور و شوق بیشتری در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که هم اکنون در مصلی بزرگ امام خمینی دایر است تا 26 اردیبهشت ماه میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود .

وی افزود: حضور گسترده مردم در این نمایشگاه من را شگفت زده کرد. در کمتر نمایشگاه کتابی در جهان این حجم از بازدیدکننده وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگاه در دسترس بودن جدیدترین آثار نویسندگان برتر جهان است.

براساس گزارش ستاد نمایشگاه کتاب تهران ، چروتی با اشاره به غرفه کشور ایتالیا در نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: این نخستین بار است که ایتالیا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می کند. کتاب هایی که با خود به این نمایشگاه آورده ایم در حوزه تاریخ، فرهنگ و هنر ایتالیا است.

رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا افزود: امیدوارم این نمایشگاه موجب گسترش روابط فرهنگی دو کشور شود و همکاری های ما را بیش از پیش تقویت کند.

فراهنگ **7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1103 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار