جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 09:45

برنامه های امروز تالار گفت وگو و سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز (جمعه) با برگزاری 6 برنامه سرای اهل قلم و چهار نشست تالار گفت و گو در مصلی امام خمینی (ره) تهران پیگیری می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، برنامه های کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم در سومین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت 10 صبح امروز با اجرای برنامه نقد و بررسی کتاب 'خانواده کانون آرامش' با سخنرانی حجت الاسلام شبدینی و غلامعلی افروز توسط سرای اهل قلم آغاز شود.

همچنین برنامه های نشست مذهبی و ادبی با حضور صاحبنظران ایران و عمان و سخنرانی محمدبن سعید المعمری، محسن بن حمود الکندی، محمدبن مسلم و موسی بیدج و معرفی جنبه های فرهنگی و توریستی عمان با سخنرانی عبدالله بن سالم الحجری، عزان بن قاسم بوسعیدی و عادل پیغامی به ترتیب در ساعت 11:30 و 13:45 برگزار می شود.

کتاب و محیط زیست با سخنرانی محمد درویش، حسین آخانی و عبدالحسین وهاب زاده، مشکلات و راهکارهای حضور نشر ایران در بازارهای منطقه با سخنرانی جواد رسولی، حبیب الله اسماعیلی و حسن قریبی و مناسبات دولت و ملت در فلسفه سیاسی امام خمینی (ره) با سخنرانی علیرضا صدرا و حجت الاسلام نجف لک زایی نیز برنامه هایی است که به ترتیب از ساعت 15:30، 17:30 و 19 برگزار می شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران که از روز چهارشنبه 16 اردیبهشت با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» در مصلی امام خمینی(ره) آعاز شده تا 26 اردیبهشت ماه برپا است.



** برنامه نشست های تالار گفت و گو

برنامه های روز سوم تالار گفت و گو نیز با برگزاری نشست بررسی ادبیات کشورهای منطقه و سخنرانی افتخار حسین عارف در ساعت 10:30 امروز (جمعه) و پس از آن، نشست معرفی نشر چین با سخنرانی هیات اعزامی از چین در ساعت 14 پیش بینی شده است.

صنعت نشر و توسعه پایدار با سخنرانی یزدان منصوریان، محمد خندان، افسر افشارنادری و زهره حسین زادگان و راهکارهای مشارکت کتابخانه ها برای حفظ، ساماندهی و اطلاع رسانی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور با سخنرانی فریبا افکاری، علی موجانی، حبیب الله عظیمی، علیرضا امیرخانی و صادق اشکوری نیز نشست هایی است که به ترتیب در ساعت 15:45 و 17:30 برگزار خواهد شد.

فراهنگ**7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1258 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار