پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 18:45

ملاک ارزیابی غرفه های برتر نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شیوه نامه انتخاب غرفه برتر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب اعلام شد و 9 غرفه برتر در مراسم اختتامیه نمایشگاه معرفی می شوند.
به گزارش عصر پنج شنبه گروه فرهنگی ایرنا، به منظور ارزیابی عملکرد ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب تهران و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور حضور موثر تر ناشران کشور در این رخداد بزرگ فرهنگی شیوه نامه انتخاب غرفه برتر تنظیم شد.

مدیر کمیته نظارت محتوایی به عنوان رئیس هیات داوران، مدیر کمیته ناشران داخلی، مدیر کمیته ناشران الکترونیک، مدیر کمیته ناشران بین الملل، مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین الملل هیات داوران غرفه برتر نمایشگاه کتاب تهران را تشکیل می دهند.

براساس این شیوه نامه معیارهای ارزیابی غرفه برتر در نمایشگاه شامل پایبندی به ضوابط مقررات و آیین نامه های داخلی نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه، غرفه آرایی، کیفیت کتاب های عرضه شده در نمایشگاه و تعداد عناوین عرضه شده در نمایشگاه. همچنین 9 غرفه برتر در بخش های مختلف اعم از عمومی دو بخش، کودک و نوجوان در بخش تهران و شهرستان، دانشگاهی، کمک آموزشی، بین الملل شامل دو بخش لاتین و عربی، الکترونیک است .

براساس گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، هیات داوران نمایشگاه تا روز نهم کلیه مراحل اجرایی و داوری غرفه ها را انجام خواهد داد و نتیجه را به رئیس نمایشگاه گزارش می دهد .

فراهنگ ** 9022**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1414 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار