پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 16:46

کارگاه های آموزشی مبارزه با اعتیاد در سالن ناشران کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با هدف آگاهی بخشی به مردم نسبت به پدیده شوم اعتیاد، ناشران کودک و نوجوان حاضر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را همراهی می کند.
به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا مرکز «فرآموز نفس پاک» وابسته به «جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران» اجرای برنامه های آموزنده، شاد و سرگرم کننده را با محوریت مبارزه با اعتیاد و آگاهی بخشی نسبت به تبعات زیان بار آن را برای بازدیدکنندگان کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران در دستورکار خود دارد.

«جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران» که از سال 62 آغاز به کار کرد، 6 سال پیش به تأسیس مرکز «فراموز نفس پاک» همت گماشت و از سال 88 تاکنون حضور مهمان نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

«جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران» طی ایام برگزاری بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به برنامه های هشداردهنده و آگاهی بخش خود برای کودکان 5 تا 12 سال ادامه می دهد.

ناشران حوزه کودک و نوجوان نیز که امسال با شعار «کودک و خانواده، کتاب و مهربانی» در این دوره از نمایشگاه کتاب حضور یافته اند تا 26 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب کودک خواهند بود.

فراهنگ**9246** 1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1135 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار