پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 15:16

امام جمعه قم : نمایشگاه کتاب فرصتی طلایی برای محققان و پژوهشگران است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب مجمعی برای آرا، ، افکار و اندیشه ها است گفت: این نمایشگاه فرصتی مغتنم و طلایی برای محققان و پژوهشگران به شمار می آید.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد نمایشگاه کتاب گفت: معتقدم نمایشگاه ها فضایی برای به نمایش گذاشتن تفکرات و اندیشه های مختلف است.

وی گفت: هم اکنون که ما در این نمایشگاه در کنار کتب های مختلف هستیم یعنی در کنار نگاهی ژرف از یک اندیشمند و صاحب نظری ایستاده ایم ، او آنچه که باور داشته در قالب کتاب به رشته تحریر درآورده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نمایشگاه فرصتی مغتنم برای آشنایی با اندیشمندان، صاحبنظران و ایده پردازان است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه نمایشگاه محلی برای هم افزایی فکری است گفت: گاهی محققی دارای نظریه ای است منتهی زمانی بالنده می شود که هم افزایی با نظرات دیگران پیدا کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نزدیک به 500 میلیون عنوان آثار داخلی و خارجی تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی تهران دایر است.



** انعکاس اندیشه های امام (ره) در حوزه علمیه

امام جمعه موقت قم درباره تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) به طلاب گفت: هر چند که رسانه ها سهم به سزایی در انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات اندیشه های امام (ره) دارند اما علاوه بر این ، بر اساس مناسبت های مختلف در پژوهش های حوزوی نیز نگاه های کارشناسانه امام (ره) نیز مورد استفاده قرار می گیرد.



** منشور روحانیت امام خمینی (ره)

حسینی بوشهری در مورد منشور روحانیت امام (ره) نیز گفت: قطعا در حوزه علمیه قم در سالگرد پیام منشور روحانیت جلساتی به خصوص از جانب مجمع نمایندگان برگزار می شود.

رییس حوزه علمیه قم افزود: گاهی زمان انتشار منشور روحانیت بهانه ای می شود تا مخاطبین خودشان را در حوزه با تبیین بیشتر آن پیدا کنند.

فراهنگ**9187**ل.الف.ی**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1242 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار