پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 12:31

همه بازدید کنندگان و کارکنان نمایشگاه زیر چتر بیمه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن همه بازدید کنندگان و کارکنان در طول برگزاری نمایشگاه خبر داد .
به گزارش روز پنج شنبه گروه فرهنگی ایرنا ، حسین صفری در حاشیه نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران تصریح کرد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته تمام بازدیدکنندگان و عوامل اجرایی نمایشگاه تحت پوشش بیمه قرار دارند.

وی گفت :این بیمه در دو بخش مسئولیت مدنی و حوادث و با مبلغ مشخصی پیش بینی شده است تا در صورت بروز حادثه، تمام عوامل، کارکنان، ناشران و بازدیدکنندگان نمایشگاه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی افزود: بیمه مسئولیت مدنی برای نیروها، کارکنان و دست اندرکاران نمایشگاه کتاب و بیمه حوادث برای تجهیزات و لوازم نمایشگاهی، همچنین حوادث احتمالی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش ستاد نمایشگاه کتاب تهران ، بیمه از طریق یکی از شرکت های معتبر بیمه ای و با هدف ایجاد آرامش خاطر ناشران و بازدیدکنندگان در برابر حوادث احتمالی، اجرایی شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» برگزار می شود.

فراهنگ **9022**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 998 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار